به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار در این هفته سوژه رسانه‌های فرانسه و بخشی از اروپا شده است. اختلاف مهاجم برزیلی با ادینسون کاوانی در دیدار پاری سن ژرمن و المپیک لیون باعث شد همه نگاه‌ها به سمت این بازیکن برود. اکنون در فرانسه نگران شرایط جدید پاری سن ژرمن پس از حضور نیمار هستند. در حال حاضر تنش در میان ستاره‌های این تیم وجود دارد.

روزنامه لو پاریسین امروز (چهارشنبه) بخشی از ستون خود را به چهره پنهان نیمار اختصاص داد و نوشت: لبخند جذاب و چشمان درخشان ستاره برزیلی شخصیت محکم بازیکن پیشین بارسا را پنهان کردند، شخصیتی که ممکن است باعث تنش شود.

هر روز که می‌گذرد شخصیت اصلی نیمار در میادین مسابقه آشکار می‌شود. او در روزهای نخست دوران حرفه‌ای‌اش در سن ۱۸ سالگی به سرمربی سانتوس توهین کرد چون اجازه نداد او ضربه پنالتی را بزند. مهاجم برزیلی در سال ۲۰۱۵ با یک هوادار در دیدار برابر منچسترسیتی درگیر شد. او در سال ۲۰۱۶ در دیدار بارسلونا و والنسیا با یوردی آلبا (هم‌تیمی‌اش) برخورد داشت که به بحث و توهین منجر شد. نیمار هفته گذشته با پیراهن پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا با بازیکن سلتیک گلاسکو بحث کرد و حرکت زشتی انجام داد. این حرکت مهاجم برزیلی برای فرانسوی‌ها خوشایند نبود.

آلن روشه درباره مهاجم پاری‌سن ژرمن گفت: در بارسلونا نیمار نمی‌توانست هیچ اعتراضی داشته باشد چون مرد اول این تیم لیونل مسی بود. همیشه ضربات پنالتی و آزاد به ستاره آرژانتینی اختصاص داشت. نیمار ادینسون کاوانی مانند مسی نمی‌داند و فکر می کند می‌تواند جایگاهش را در پاری سن ژرمن به دست آورد. از طرفی برای کاوانی سخت است که این ضربات را بر عهده فرد دیگری بسپارد. او دلیلی نمی‌بیند این ضربه‌ها را یک بازیکن دیگر بزند.

بازیکن پیشین پاری سن ژرمن افزود: اگر تردیدی وجود داشته باشد نیمار خواهانش خواهد بود. او این کار را در ۱۷ سالگی در سانتوس انجام داد اما در بارسلونا این کار را نکرد چون مسی غیر قابل تغییر بود. این موضوع چهره بدی به نیمار می‌دهد، مردی که لبخند شیرین و چشمان زیبایی دارد نمی‌تواند آدم خیلی خوبی باشد.

در فرانسه این ترس وجود دارد که نیمار مشکل‌ساز شود و در یکپارچگی پاری سن ژرمن خللی به وجود آورد. کاوانی در سال ۲۰۱۳ به PSG پیوست و پس از جدایی زلاتان ابراهیموویچ رهبر تیم فرانسوی شد. اکنون نیمار با تمام قدرت به این تیم آمده است و می‌خواهد نفر اول PSG باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.