به گزارش فارس از مشهد، اکبر میثاقیان دقایقی پیش در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد گفت: ما در بازی قبل مساوی کردیم و دم همه بازیکنانم گرم که ایثار می‌کنند و خدا کند که فردا برنده شویم.

وی افزود: فقط بهتاش مصدوم بود که او رسید، اما فردا بقیه را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: این‌گونه نگویید که فردا ممکن است چند گل بزنیم، ما به حریفمان احترام می‌گذاریم و آنها تیم خوبی هستند، تازه هفته ششم مسابقات است و نمی‌شود تیمی را قضاوت کرد.

میثاقیان تاکید کرد: ما ۲، ۳ بازی آنها را دیده‌ایم و‌ اکبر محمدی تیم آنها را خوب آنالیز کرده و انشاءالله فردا می‌رویم که برنده بازی باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کادر فنی تراکتورسازی به وقت‌کشی در بازی گذشته اعتراض داشت، گفت: این فوتبال است دیگر و اسمش وقت تلف کردن نیست، به نظرم این حرف‌ها، حرف‌های خوبی نیست، من هیچ وقت از این حرف‌ها نزده‌ام، در بازی قبل حتی یکی دو بار بازیکنان ما مصدوم شدند اما آنها خودشان را زمین نزدند، اسم ما هم این‌گونه بد در رفته است، اما بدم نمی‌آید که با این اسم شناخته شوم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و کاری به این صحبت‌ها نداریم، چون چند سال است مرا با این لقب صدا می‌کنند ناراحت نمی‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درخصوص تکلیف یوری‌چلاک مدافع آلمانی تیمش گفت: در حال حاضر که کنار ما هست! تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.