به گزارش ایسنا به نقل از اسکای اسپورت، وین رونی تابستان سال جاری تصمیم گرفت که بعد از چندین سال درخشش در منچستر یونایتد این تیم را ترک کند و به تیم سابقش اورتون برگردد.

رونی در اورتون عملکرد خوبی از خود نشان داد و این شانس را داشت که دوباره به تیم ملی انگلیس دعوت شود اما تصمیم گرفت که از فوتبال ملی خداحافظی کند.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: با وجود آن که این شانس را داشتم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم اما باید بگویم که از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کنم. برایم بسیار خوشحال کننده بود که چند روز پیش ساوتگیت سرمربی تیم با من تماس گرفت و گفت که می‌توانم باز هم در تیم ملی بازی کنم اما من تصمیم را گرفته‌ام.

او ادامه داد: با خانواده‌ام، سرمربی اورتون و همه نزدیکان خود مشورت کردم و این تصمیم را گرفتم. بازی کردن برای انگلیس همواره برای من خاص بوده و افتخار بزرگی به شمار آمده است. از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم. احساس می‌کنم که اکنون بهترین زمان برای خداحافظی من است. من همواره طرفدار تیم ملی خواهم بود. اطمینان دارم که تیم ملی با سرمربی جوان خود موفق می‌شود.

رونی در ادامه بیانیه خود آورده است: جدایی از منچستر یونایتد برای من سخت بود اما به خوبی می‌دانم، تصمیم درستی گرفتم که به خانه برگشتم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.