به گزارش ایرنا، در پیام شهردار تهران آمده است: اکنون که با نظر اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و رای قاطع ایشان، مسئولیت خطیر شهرداری پایتخت را عهده دار شده ام، خدای متعال را شاکرم که فرصت خدمت به همشهریان عزیزم را در دوره ای نصیبم کرده است.
دراین پیام تصریح شده، می‌توانم تمام تجاربی را که در طول دهه های گذشته در عرصه مدیریتی کسب کرده ام به کار گرفته و برای کاستن از مشکلات کلانشهر تهران و ایجاد امید، نشاط، تحرک، پویایی و شکوفایی استعدادهای کم نظیر ام القرای جهان اسلام بکوشم.
نجفی در ادامه پیام خود افزوده: دست یاری خویش را به سوی همه شهروندان و علاقه مندان به پیشرفت، توسعه و تعالی تهران می‌گشایم و از کسانی که برای تحقق اهداف و برنامه‌های اعلام شده ام و برون رفت از وضعیت فعلی و بهبود کیفیت زندگی در تهران آمادگی دارند تقاضا می کنم که یاری و کمکشان را از این بنده کوچک خدا دریغ نکنند.
وی حل مسائل تهران را در گرو مشارکت عموم شهروندان ذکر کرده است.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با قرائت سوگند نامه امروز چهارشنبه، یکم شهریور ماه کار خود را آغاز کردند و در نخستین جلسه رسمی خود با ۲۱ رای موافق محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.