سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: وقوع حادثه نشت گاز کلر در ساعت ۱۵:۵۶ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۱ را به همراه عوامل گروه "هزمت" به محل حادثه واقع در خیابان فدائیان اسلام، خیابان افشارنو اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه محل حادثه یک بنگاه و بارانداز بزرگ بود، گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که کسبه این بارانداز در زمینه خرید و فروش اجناس بزرگ و ضایعاتی مانند ژنراتورهای برق، سیلندرهای بزرگ، لوازم اسقاطی و ... فعالیت می‌کنند و در حین کار یک سیلندر ۱۷ کیلویی گاز کلر به دلیل فرسودگی و قدیمی بودن اتصالات شیر اصلی گاز دچار نشت شدید شده است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به خارج کردن کسبه از داخل گاراژ کردند، خاطر نشان کرد: تیم حوادث کلر اداره آب نیز با حضور در محل نسبت به رفع نشتی و نقص سیلندر گاز اقدام کرده و این سیلندر را داخل خودرو گذاشته و به محل امنی منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه یکی از آتش‌نشانان به علت تماس با گاز شیمیایی کلر دچار مصدومیت سطحی شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۸ به عملیات خود خاتمه دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.