به گزارش ایسنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال در حاشیه بازی این تیم با پدیده مشهد در مورد وضعیت آبی‌پوشان پایتخت در لیگ هفدهم بیان کرد: فکر می‌کنم استقلال نیاز به زمان دارد. بازیکنانی که گرفته‌اند همه باکیفیت‌اند اما آن چیزی که در نیمه اول از این تیم دیدم عدم هماهنگی بود. معتقدم این هماهنگی به مرور زمان طی فصل به دست خواهد آمد و هواداران نیز با آن موفقیتی که دلخواهشان است می‌رسند.

او در ادامه با اشاره به اینکه استقلال در زمین خودش مقابل پدیده به میدان رفته است، گفت: حمایت هواداران در روزی که میزبان است برای استقلال وجود دارد و باید با فشار بیشتری بازی می‌کرد. معتقدم عدم هماهنگی بازیکنان جدید با باتجربه‌ها سبب شده بازی دلخواه هواداران انجام نشود.

محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا جابه‌جایی‌ها زیاد در ترکیب استقلال می‌تواند به نفع یا به ضرر این تیم باشد، توضیح داد: تیم‌هایی که می‌خواهند نتیجه بگیرند ساختارشان را تغییر نمی‌دهند اما جوان‌گرایی در هر تیم نیازمند صبر و حوصله است. فکر می‌کنم این جوانگرایی در استقلال نتیجه خواهد داد. امسال بازیکنان بسیار خوبی جذب این تیم شده است اما نیازمند زمان است تا به هماهنگی برسند. اگر هواداران مقداری صبور باشند تیمشان در آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

دروازه‌بان سابق تیم ملی همچنین درباره بازگشت به ایران و آینده کاری‌اش نیز گفت: برای حضور در کلاس مربیگریB آسیا به ایران آمده‌ام و به دنبال اخذ مدارکم در خارج از کشور و ایران هستم تا بتوانم با پشتوانه خوبی دوباره به فوتبال برگردم و مربیگری کنم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه به مربیگری در استقلال را دارد یا نه، اظهار کرد: برای مربیگری استقلال خیلی زود است و افراد بسیاری جلوتر از من هستند که تجربه‌شان بیشتر از من است. دوست دارم در آینده با کسب تجربه به استقلال کمک کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.