به گزارش ایسنا، به نقل از the verge، گلکسی نوت ۸ گوشی بعدی سامسونگ از سری نوت خواهد بود. سامسونگ پس از عدم موفقیت در تولید و توزیع گلکسی نوت ۷ و مشکل جدی باتری آن، این‌بار قصد دارد با معرفی گلکسی نوت ۸ جبران کند.

بنا بر ادعای ایوان بلس که به انتشار اخبار و شایعات در فضای مجازی معروف است، یک روز پس از معرفی این محصول، پیش فروش گلکسی نوت ۸ آغاز خواهد شد. وی در خصوص تاریخ عرضه گلکسی نوت ۸ نیز اعلام کرده است که این فبلت در ۱۵ سپتامبر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

بر اساس این اخبار، به همراه پیش خرید این محصول، هدایایی همچون یک عدد کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به همراه شارژر وایرلس و یا دوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ به خریداران اعطا خواهد شد.

روز گذشته در یک وب‌سایت چینی تصاویر و ویدیوهایی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شد که از صفحه نمایش بزرگتر آن به‌همراه حاشیه‌های اضافی کمتر نسبت به مدل پیشین آن یعنی نوت ۷ خبر می دهد.

از اخبار منتشرشده تاکنون اینطور می‌توان تصور کرد که این محصول شباهت زیادی به گلکسی اس ۸ سامسونگ خواهد داشت. گلکسی نوت ۸ احتمالا صفحه‌ی ۴K دارد و بهمراه قلمِ معروف سری نوت یعنی قلم S Pen عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی دوربین دوتایی دارد، حسگر اثرانگشت آن در بخش پشتی گوشی کار گذاشته شده و برخلاف مدل‌های اس ۸ و اس ۸ پلاس فلش بین حسگر و لنزهای دوربین است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.