به گزارش مهر، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و مقابله باپدیده ناهنجار تکدی گری ، متکدیان از سطح منطقه بالاخص اماکن پرترددو شلوغ جمع آوری می شوند.

وی با اشاره به اینکه متکدیان جمع آوری شده در این طرح به سازمان بهزیستی و سامان سرا منتقل می شوند، تصریح کرد: اگرچه علل و عوامل تکدی گری ، فقر و نیاز انسان می باشد اما متاسفانه درعمل اینگونه نیست و تکدی گری امروزه تبدیل به یک صنعت درآمدزا شده است.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: متکدیان با سوء استفاده از احساسات و روش های مختلف در جهت رسیدن به خواسته خود سعی در برانگیختن حس همدلی و نوع دوستی شهروندان دارند .

وی اظهار داشت: شهرداری منطقه به منظور ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها و افراد بی سرپرست و رفع هرگونه ناهنجاری ناشی از حضور این افراد در اماکن عمومی، تقاطع ها، پارک ها و معابر اقدام به جمع آوری متکدیان از سطح منطقه نموده است که به مراجع ذیربط تحویل داده می شوند.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ هدف از اجرای این طرح را پاکسازی محیط شهری از مصادیق این ناهنجاری اجتماعی دانست و از شهروندان خواست به متکدیانی که درخیابان ها اقدام به دریافت کمک ازدیگرا

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.