به گزارش ایرنا عبدالله ویسی جمعه شب در نشست خبری بعد از پایان بازی مقابل تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: خطایی بر روی بازیکن تیم میزبان رخ نداد اما داور یک ضربه کاشته برای آنها گرفت که همین باعث شد گل نخست را دریافت کنیم.
وی ادامه داد: گل دوم تیم میزبان نیز در حالی به ثمر رسید که مالکیت توپ از آن تیم ما بود اما داور مالکیت توپ را به تیم پدیده خراسان داد.
وی اظهار کرد: داور این بازی ۲ سه نفر از کادر فنی تیم ما را اخراج کرد که یک مورد آن صحیح و بجا بود و کم مانده بود که تماشاگران ما را نیز اخراج کند؛ در یک لحظه خواستم به داور چیزی بگویم اما پشیمان شدم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، حاشیه های این بازی را موجب زشتی مسابقه دانست و افزود: با توجه به اینکه هر 2 تیم در جدول مسابقات همسایه بودیم یک بازی محکم، جان دار و درگیرانه انتظار می رفت.
ویسی گفت: انتظار داریم استقلال خوزستان در ادامه مسابقات نتایج مطلوب تری کسب کند.

*در هر چهار بازی مغلوب داوری شدیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان نیز گفت: فدراسیون فوتبال هیچ همکاری با ما ندارد و به شکایاتی که از داوری داشته ایم پاسخی نداده است و در هر چهار بازی تیم فوتبال پدیده مغلوب داوری شده است.
محمدرضا مهاجری افزود: هرچه فدراسیون می گوید ما گوش می کنیم اما آنها به اعتراضات ما هیچ پاسخ منطقی نمی دهند.
وی ادامه داد: بدشانسی فوتبال دست از سر تیم ما برنمی دارد و هر چه در این بازی تلاش کردیم موفق نشدیم موقعیت های تک به تک را به گل تبدیل کنیم و یکی از ضربات نیز به دیرک دروازه حریف خورد.
وی گفت: متاسفانه نتوانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم و امتیازات خانگی را به راحتی از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: استحقاق برنده شدن در این دیدار را داشتیم و انتظارات ما از بازیکنان با تجربه تیم زیاد است اما آنها آنچه را که می خواستیم انجام ندادند.
در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، پدیده خراسان عصر جمعه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.
سه شنبه 31 مردادماه و از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده خراسان با استقلال تهران و تیم فوتبال استقلال خوزستان با پارس جنوبی جم دیدار می کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.