به گزارش مهر زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه پس از برد در مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر دوتیم بسیار سرحال بودند، اظهار داشت: اگرچه در این بازی پیروز شدیم و بسیار هم خوشحال هستیم ولی نباید فراموش کرد که در این بازی ذوب آهن می توانست به راحتی نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

وی در خصوص نحوه عملکرد تیمش در این دیدار افزود: ما در ۱۵ دقیقه نخست بسیار خوب ظاهر شدیم و توانستیم چند موقعیت مسلّم گال ایجاد کنیم که متاسفانه هیچ‌یک به گل تبدیل نشدولی پس آن به حریف توانست چندبار پشت محوطه ۱۸ قدم از ما خطا بگیرد و با استفاده ازبازیکنان سرزن بسیار خوبی که در اختیار دارد خطرناک ظاهر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیرامون نیمه دوم بازی ادامه داد: برای نیمه دوم به بازیکنان تذکر دادم که که به حریف اجازه ندهند از ما خطا بگیرد.

وی با اشاره به موقعیت‌های تیم ذوب‌آهن افزود: به جز آن چند موقعیت خطرناک، آخرین موقعیت ذوب آهن تک به تک مرتضی تبریزی با الویرا و روی حرکت محمد گرگانی بود که خوشبختانه لی توانست عکس العمل خوبی نشان دهد.

کرانچار در ارتباط با عملکرد خوب الویرا در این تیم بیان کرد: من از زمانی که هدایت تیم را بدست گرفتم دریافتم که الویرا در حال پیشرفت است و تا پیش از حضور من وضعیت او به این شکل نبوده است. به همین دلیل تصمیم گرفتم که لی را برای این فصل حفظ کنم.

کرانچار با اشاره به دروازه‌بانان جوان این تیم بیان کرد: اگرچه با نبود الویرا قدری تیم ما به مشکل خورد ولی فراموش نکنیم که دو دروازه بان جوان ما در غیاب لی خوش درخشیدند و نشان دادند که می توانند در کنار لی آینده سپاهان را برای ما تضمین کنند.

وی در ارتباط با وضعیت علی کریمی برای پیوستن به سپاهان افزود: ۲ هفته قبل مطلع شدم که مسئولان تیم با علی کریمی وارد مذاکره شده اند و گویا کریمی اهلام آمادگی کرده که تا پیش از بازی با سپیدرود به ما ملحق شود ولی متاسفانه امروز مطلع شدیم که کریمی گفته است بعد از انجام بازی های تیم ملی به ما خواهد پیوست.

سرمربی کروات سپاهان با با بیان اینکه پیوستن کریمی به سپاهان هم به سود خو او و هم به سود تیم ملی خواهد بود بیان کرد: تا زمانی که خود او با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد نمی‌توان کاری کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.