به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه پنجشنبه پست از شکست در شهرآورد اصفهان در نشست مطبوعاتی با اشاره به جو حاکم بر ورزشگاه، اظهار داشت: من شهرآورد های زیادی را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی تجربه کرده ام اما در بازی امروز، زیباتر از برد سپاهان جوی بود که هر دو تیم ایجاد کردند که این پیروزی را به تیم سپاهان و هواداران این تیم و این جو بسیار زیبا را به کل جامعه اصفهان تبریک می گویم.

وی با بیان این‌که خوشبختانه ۳ امتیاز این بازی در اصفهان ماند، افزود: بازی در کنترل ما بود و چندین مقعیت خطرناک مثل تک به تک تبریزی ایجاد کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد و قانونی نانوشته در فوتبال وجود دارد که اگر از موقعیت‌هایت استفاده نکنی بازی را واگذار می‌کنی.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به موقعیت‌های خطرناک ذوب‌آهن در این دیدار ادامه داد: دراین بازی که یکی از بازی‌های بیاد ماندنی برای دروازه‌بان سپاهان خواهد بود موقعیت‌هایی بیثمر ماند که واقعا جای تعجب داشت. ما حتی می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و یکی دوبار هم مدافعان حریف توپ را از روی خط بیرون کشیدند.

وی در ارتباط با نحوه عملکرد تیمش در این دیدار افزود:من از بازیکنانم تشکر می کنم و معتقدم تیمی که ایجاد موقعیت می کند مربی آن نباید زیاد دغدغه داشته باشد بلکه آن مربی باید از تیمش ترسد که تیمش ایجاد موقعیت نکند یا بر روی دروازه او فشار زیادی وارد شود.

قلعه‌نویی پیرامون عملکرد ذوب‌اهن در آغاز فصل ادامه داد: ما در این چند بازی مستحق پیروزی بودیم ولی ما تیم ما از دو ضعف رنج می‌برد که اول فصل هم به آن پی بردیم یکی مهاجم هدف و یکی مدافع چپ که باید بتوانیم این ۲ ضعف را برطرف کنیم.

وی با تشکر از تیم داوری و بیان کرد: عملکرد تیم داوری به زیبایی ها و سرعت این بازی کمک زیادی کرد ولی در یکی دو صحنه هم گویا اشتباهی رخ داده که باید بررسی شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مهاجم جدید تیم ذوب‌آهن و حضورش در این تیم افزود: مهاجم بسیار خوبی است ولی برخی شاخصه‌های غیرکارشناسانه که از سوی سازمان لیگ اعلام گردیده قدری برای او مشکل ساز شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.