محمد حقانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه این روزها خبرهای خوبی در خصوص واگذاری‌ها و انعقاد قرارداد به گوش نمی‌رسد تصریح کرد: در منطقه ۸ پارک کوچکی را فروختند هر چند که هنگامی که به شهردار منطقه زنگ زدم اعلام کرد که مالک بعد از حدود ۳۰ سال آمده و زمینش را می‌خواهد و حتی رای دیوان عدالت اداری را دارد. اما جای سوال است که چرا شهرداری اجازه می‌دهد که پارک را خراب کنند؟ آیا بهتر نبود پول زمین را بدهند و یا ملکی را به صاحب این زمین بدهند تا حقوق مالکانه‌اش حفظ شود؟

وی با بیان اینکه این اواخر ساختمان شرکت سرمایه گذاری در خیابان آفریقا را تخلیه کرده‌اند تا آن را به فروش برسانند، گفت: شهرداری به هیچ عنوان زیر بار این قراردادها و فروش سرمایه‌ها نمی‌رود اما به سوالات و ابهامات نیز با مستندات پاسخ نمی‌دهد.

وی همچنین در مورد سرانجام واگذاری فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر گفت: مسئولان شهرداری از هم جناحی‌های عزیزشان در شورای شهر رای گرفتند و بخش عمده‌ای از سهام شهروند و شهر آفتاب را در ازای بدهی‌هایشان به بانک شهر واگذار کردند اما هیچ گونه اطلاعاتی به ما نمی‌دهند که این واگذاری در چه مرحله‌ای است.

وی افزود: چند هفته قبل در شورا اعلام کردم که شنیده شده شهرداری تهران درگیر و دار فاجعه پلاسکو سهام شهر آفتاب و شهروند را واگذار کرده است. اما معلوم نیست که با چه قیمتی، با چه برآوردی این واگذاری انجام شده و یا اصلا این موضوع انجام نشده است و جالب است که شهرداری هیچ گونه پاسخی در این رابطه نمی‌دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.