به گزارش باشگاه خبرنگاران،شاخص کل هم وزن در اولین روز هفته گذشته با افزایش ۱۲۸ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۶۶۹ واحد رسید، این درحالی است که شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۵۹۲ واحدی به عدد ۸۸ هزار و ۸۰۲ واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه، در بازار نقدی بازار به بیش از ۱۴۶ میلیارد تومان رسیده که این امر ناشی از دست به دست شدن بیش از ۶۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۳ هزار و ۳۵۹ نوبت داد و ستد شده است.

روش‌های تأمین مالی و جذب نقدینگی در گردش که از سوی برخی مشاوران سرمایه‌گذاری در شرایط کنونی کسب و کار به برخی ناشران پیشنهاد می‌شود، بیش از آنکه به حل بحران کمک کند، به انداختن شرکت‌های از درون چاله به چاهی عمیق به نام ورشکستگی شباهت دارد.

در دومین روز از بازار سرمایه، معامله‌گران بازار، شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام از سوی معامله‌گران کوتاه‌مدت‌نگر با هدف اصلاح قیمت بودند، بازاری که پس از پشت‌سر گذاشتن فصل مجامع در انتظار بازگشت پررنگ حقوقی‌ها است.

شاخص کل هم وزن با افزایش ۶۰ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۷۲۹ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۳۱۷ واحدی به عدد ۸۹ هزار و ۱۲۰ واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۸۷ میلیارد تومان رسیده، که این امر ناشی از دست به دست شدن بیش از ۶۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۸ هزار و ۹۶۰ نوبت داد و ستد شده است.

بازار سهام، کم حجم، اما پرتکاپو بود که انگیزه شناسایی بازدهی و اصلاح قیمتی سهام باعث شد تا عرضه بر تقاضای سهام غلبه کند.

درسومین روز از بازار سرمایه، معامله‌گران بازار، در حالی معاملات کم‌حجم را در اغلب نماد‌های معاملاتی به نظاره نشستند که هم‌زمان با بازگشت اغلب نماد‌های معاملاتی از فصل مجامع، شاهد پیش‌رو شدن معدنی‌ها و گروه فلزات اساسی به رهبری دوقلو‌های سنگ‌آهنی بودند.

شاخص کل هم وزن با افزایش ۶۶ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۹۷ واحدی به عدد ۸۹ هزار و ۲۱۷ واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان رسیده که این امر ناشی از دست به دست شدن بیش از ۵۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۲ هزار و ۹۹۹ نوبت داد و ستد شده است.

بازار سهام، بازاری کم‌حجم، اما متعادل بود که همزمان با برگشت اغلب نماد‌های معاملاتی پراقبال بازار در گروه فلزات اساسی و معدنی‌ها از فصل مجامع توانست نماگر‌های سبزپوش را به نظاره بنشیند.

درسومین روز از بازار سرمایه، معامله‌گران بورس در حالی معاملات کم‌حجم را در اغلب نماد‌های معاملاتی به نظاره نشستند که هم‌زمان با بازگشت اغلب نماد‌های معاملاتی از فصل مجامع، شاهد پیش‌رو شدن معدنی‌ها و گروه فلزات اساسی به رهبری دوقلو‌های سنگ‌آهنی بودند.

شاخص کل هم وزن با افزایش ۶۶ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۹۷ واحدی به عدد ۸۹ هزار و ۲۱۷ واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان رسیده، که این امر ناشی از دست به دست شدن بیش از ۵۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۲ هزار و ۹۹۹ نوبت داد و ستد شده است.

بازار سهام؛ بازاری کم‌حجم، اما متعادل بود که همزمان با برگشت اغلب نماد‌های معاملاتی پراقبال بازار در گروه فلزات اساسی و معدنی‌ها از فصل مجامع توانست نماگر‌های سبزپوش را به نظاره بنشیند.

درچهارمین روز از بازار سرمایه، بازار، پس از بازگشت نماد‌های معاملاتی از مجامع عادی سالیانه، شاهد تقویت تقاضای معامله‌گران حقیقی در گروه فلزات اساسی و معدنی بوده است.

شاخص کل هم وزن با افزایش ۲۶ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۸۲۳ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص سهام آزاد شناور با افزایش ۳۹۴ واحدی به عدد ۸۹ هزار و ۶۱۲ واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۸۹ میلیارد تومان رسیده است که این امر ناشی از دست به دست شدن بیش از ۶۰۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۸ هزار و ۳۳۷ نوبت داد و ستد شده است.

بازار سهام؛ بازاری متعادل و به نسبت کم‌حجم بود که همزمان با تداوم اصلاح قیمتی در برخی گروه‌های بازار دومی شاهد اقبال خریداران اغلب حقیقی سهام در گروه فلزات اساسی و معدنی بوده است.

درآخرین روز از بازار سرمایه، معامله‌گران بازار سهام در حالی تقویت حجم و ارزش معاملات سهام را شاهد بودند که در سایر گروه‌های اغلب حاضر در بازار دوم بورس تحرک چندانی از سوی معامله‌گران وجود نداشته است.

شاخص کل هم وزن با کاهش ۳ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۸۱۹ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۳۲۱ واحدی به عدد ۸۹ هزار و ۹۳۴ واحد رسیده است.

ارزش کل معاملات بازار سهام، به بیش از ۳۴۲ میلیارد تومان رسیده، که این امر ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۹۸ هزار و ۷۶۸ نوبت داد و ستد شده است.

بازار سهام؛ بازاری به نسبت پرحجم بوده که به مدد گروه فلزات اساسی شاهد اقبال معامله‌گران به سهم‌های بازار اول تالار شیشه‌ای بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.