«کریم حمیدوند» در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز در شهرستان نهاوند ۴ زلزله در ۷ کیلومتری غرب نهاوند اتفاق افتاد به طوریکه نخستین زلزله با قدرت ۴.۷ ریشتر ساعت ۵:۳۴:۱۸ در عمق ۲ کیلومتری، دومین زلزله ۱.۷ ریشتری ساعت ۵:۵۴:۴۲ در عمق ۱۰ کیلومتری، سومین زلزله ۱.۷ ریشتری ساعت ۷:۰۰:۳۵ در عمق ۸ کیلومتری و چهارمین زلزله ۱.۷ ریشتر ساعت ۷:۱۴:۳۴ در عمق ۱۰ کیلومتری نهاوند بوده است.

وی تصریح کرد: آخرین آمار مجروحان زلزله شهرستان نهاوند براساس گزارش‌های اعلامی از بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند حکایت از مصدومیت ۸ تن در زلزله بامداد امروز را دارد.

حمیدوند یادآور شد: برساس آخرین گزارش‌های دریافتی، متاسفانه در پی این زلزله به علت ترس و سقوط شی ۸ تن از همشهریان مجروح شده است که ۵ تن سرپایی درمان و ترخیص شده و ۳ تن به علت دررفتگی کتف و بریدگی در بیمارستان بستری شدند.

وی با بیان این‌که رسیدگی سریع‌ به مجروحان و انتقال آنان به مراکز درمانی در دستور کار تکنیسین‌های اورژانس قرار دارد، گفت: برای تسریع انتقال مجروحان این زمین‌لرزه، دستگاه آمبولانس به صورت آماده باش به محلهای آسیب دیده اعزام شد.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: مردم اخبار واقعی و درست را در مورد وقایع شهرستان از رسانه های رسمی و قانونی کشوری و شهرستان پیگیری کنند و به شایعات برخی کانال ها و گروه های غیرقانونی و غیررسمی در فضای مجازی توجهی نکنند.

حمیدوند کانون این زمین لرزه را روستای جهان آباد نهاوند اعلام کرد و با بیان اینکه مجروحان حادثه نیز عمدتا از این روستا هستند، گفت: این زمین لرزه موجب ترک‌خوردگی خانه‌های روستایی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.