۱۱نیوز نوشت: کاروان تیم استقلال در حالی راهی خوزستان شده که پنج بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد. در این میان ۳ بازیکن جوان این تیم نیز با حکم کمیته انضباطی از حضور در ترکیب استقلال محرومند. اما با این حال کادر فنی استقلال امیدوار است بتواند از ۳ بازیکن جوان خود مقابل صنعت نفت استفاده کند و در همین راستا از حسینی، قائدی و نورافکن خواسته اند آبی پوشان را در سفر به آبادان همراهی کنند. در این میان مدیران استقلال رایزنی هایی را با سران فدراسیون انجام داده اند بلکه بتوانند حکم کمیته انضباطی را به طور موقت معلق کنند اما تا به حال به هیچ نتیجه مثبتی نرسیدند.
پیگیری های یازده نیوز نشان می دهد باشگاه استقلال در آخرین تلاش های خود برای معلق کردن حکم کمیته انضباطی تصمیم دارد با انتشار اسناد و مدارکی ثابت کند محرومیت بازیکنان جوان استقلال هیچ مبنای قانونی و بین المللی ندارد و بدین طریق حکم کمیته انضباطی را زیر سوال ببرد.
از طرفی مسئولان باشگاه استقلال طی تماسی با علیرضا منصوریان از او خواسته اند در صورتی که حکم محرومیت بازیکنان استقلال پیش از بازی با صنعت نفت تعلیق نشد اجازه ورود تیم به زمین را ندهد.
در واقع استقلالی ها تصمیم دارند سفت و سخت با حکم کمیته انضباطی مقابله کنند تا جایی که حتی حاضرند در اعتراض به این حکم مقابل صنعت نفت به میدان نروند. البته این تصمیم تاکنون قطعی و رسانه ای نشده و اعلام رسمی آن منوط به تصمیم نهایی کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.