به گزارش ایرنا از پلیس راهور،برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه برای استان خراسان رضوی (محور قوچان-سرولایت) و -استان سمنان (محور دامغان-سمنان)بارش پراکنده باران گزارش شده است.
همچنین برای باند شمالی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل کلاک تا پل فردیس) و-آزادراه کرج-قزوین (باند شمالی محدوده پل فردیس تا مهرویلا و باند جنوبی محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است .
براساس اعلام پلیس راهور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

** انسداد ۶ محور کشور
همچنین 6 محور کشور شامل محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات انفجار راهسازی، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور ایلام - صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام به علت ریزش پل مسدود است.
پلیس راهور همچنین محورهای دارای محدودیت را به شرح زیر اعلام کرد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ 29 فروردین تا 20 شهریور 96 محدوده عوارضی تا کیلومتر 12،5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 تا12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج-چالوس از تاریخ یکم اردیبهشت تا ۲۰ شهریور ۹۶ محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت تا 20 شهریور 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۳۱ مرداد ماه ۹۶ محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 از تاریخ 16 خرداد تا 20 شهرویورماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
آزادراه رشت-قزوین از تاریخ دوم تا ۱۵ مردادماه ۹۶ از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰ روزهای شنبه و ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.