روزنامه خراسان نوشت: متهم این پرونده جنایی که تا لحظه تفهیم اتهام از سوی قاضی ویژه قتل عمد در جریان مرگ دوستش قرار نگرفته بود، عنوان می کرد: ما از این دعواها بسیار کرده ایم، این بار هم مثل همیشه!رضایت او را می گیرم!!


این نوجوان 17 ساله ادامه داد: من و «ع» از سال ها قبل با هم دوست هستیم و در یک کلاس درس می خواندیم. بارها باهم مشاجره و نزاع می کردیم ولی بعد از مدتی دوباره به دوستی خودمان ادامه می دادیم!

گزارش حاکی است: نوجوان مذکور وقتی فهمید که ضربه چاقویی که از غلاف بیرون کشیده، دوستش را به کام مرگ فرستاده است، لحظه ای دچار شوک شد و در کمال ناباوری با چشمانی اشکبار به تشریح ماجرای قتل در حضور قاضی کاظم میرزایی پرداخت و گفت: من و «ع» (مقتول) با فردی که کاروان خانوادگی را برای سفر به مشهد راه اندازی کرده بود، به طور مجردی همراه شدیم و در یک منزل استیجاری در منطقه 17 شهریور اقامت کردیم.

شب از نیمه گذشته بود و من و دوستم روی تخت وسط حیاط نشسته بودیم اما او مدام به من دستور می داد که مثلا برو شارژر تلفن را بیاور! و ... من که از این وضع خسته شده بودم، با دستم پس کله اش زدم و گفتم این قدر به من گیر نده!! در همین لحظه او کاردی را که در مشهد خریده بود از غلاف بیرون کشید و خطی روی بازویم انداخت من هم کارد را از دستش گرفتم و به دنبال او دویدم.

او می گفت: با چاقوی من می خواهی خودم را بزنی؟! که ناگهان من کارد را از غلاف کشیدم و ضربه ای به سینه اش زدم! خون که فواره زد ترسیدم و از محل فرار کردم اما 2 نفر از اهالی محل به من که پابرهنه بودم مشکوک شدند به آن ها گفتم از من زورگیری کرده اند!

پول ها و گوشی تلفنم را ربودند ولی یکی از آنها که به جیبم نگاه می کرد فهمید که گوشی تلفن داخل جیبم قرار دارد و من دروغ می گویم! این بود که مرا گرفتند و به داخل خانه ای در همان نزدیکی بردند تا این که ماموران انتظامی رسیدند و مرا دستگیر کردند.

گزارش درباره چگونگی وقوع این جنایت تاسف بار حاکی است: ساعت حدود 3 بامداد روز گذشته بود که ماموران کلانتری شهید نواب صفوی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان قتل یک نوجوان 17 ساله قرار دادند که به دلیل اصابت ضربه چاقو در بیمارستان شهید کامیاب مشهد جان باخته بود.

دقایقی بعد با حضور قاضی کاظم میرزایی در مرکز درمانی و منزل محل وقوع جنایت، تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی های مقدماتی نشان می داد: 2 نوجوان 17 ساله پس از یک مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان یکی از آن ها به نام «ع» بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه جان باخته است.

شاهدان عینی به قاضی میرزایی گفتند: متهم به قتل که دوست مقتول است با دیدن خون هایی که از سینه دوستش فواره می زد از محل گریخت و ما برای نجات مصدوم با اورژانس تماس گرفتیم این درحالی بود که 2 تن از اهالی محل نیز به وضعیت آشفته متهم فراری مشکوک شده و از فرار او جلوگیری کرده بودند.

بنابراین گزارش، متهم مذکور پس از اعتراف صریح به وارد آوردن ضربه کارد به قفسه سینه نوجوان 17 ساله و با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای مشهد در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری درباره این جنایت صورت گیرد و در حالی که خورشید بار دیگر انوار طلایی خود را بر آسمان شهر مشهد گسترده بود، مقام قضایی نیز پشت میز عدالت قرار گرفت تا به پرونده ای دیگر رسیدگی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.