به گزارش ایسنا،روزنامه «جوان» تصویر نخست خود را به طرحی اختصاص داده که در آن عکسی از بنیتا در قابی با روبان مشکی قرار دارد و کنار قاب عکس، عروسکی با لباس قرمز نشسته و دستان خود را به نشانه ناراحتی روی چشمانش گذاشته است.

این روزنامه در همین ر استا مطلبی با تیتر «همه بازیگران تراژدی "بنیتا"» را منتشر کرده است.

روزنامه «شرق» نیز مطلبی با عنوان «جزئیات مرگ دلخراش "بنیتا" ۸ ماهه» را منتشر کرده و درباره این حادثه با ریس پلیس آگاهی تهران گفت‌وگویی انجام داده است.

روزنامه «شهروند» مطلبی را در بخشی از صفحه نخست خود با تیتر «سرنوشت تلخ بنیتا» وروتیتر «دختر بچه هشت ماهه در خودروی پدرش از گرسنگی و تشنگی جان داد» را انتخاب کرده و در همین راستا عکسی از بنیتای هشت ماهه منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین به ابراز همدردی رییس جمعیت هلال احمر با خانواده بنیتا پرداخته است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «غم بزرگ این مادر» را برگزیده و تصویر نخست خود را به دو عکس از مادر بنیتا اختصاص داده است که در یک عکس فرزند خود را در آغوش دارد و در دیگری حال نامساعد وی به دلیل فوت فرزندش را نشان می‌دهد.

روزنامه «آرمان امروز» مطلبی با تیتر «من زنده باشم بگذار همه بمیرند!» را منتشر کرده و درباره مرگ کودک هشت ماهه گزارشی تهیه کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به چند عکس از خانواده بنیتا و همچنین بنیتای هشت ماهه درحالی که در فضایی سرسبز نشسته، اختصاص داده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تصویر نخست خود را به یک زمینه مشکی اختصاص داده و درهمین راستا مطلبی با تیتر «برای بنیتا لالایی ناتمام سرزمینم» را منتشر کرده است.

روزنامه «فرهیختگان» تیتر نخست «تحریم انسانیت» را برگزیده و تصویر نخست خود را به عکسی از یکی از اعضای خانواده بنیتا درحالی که اعلامیه مفقودی این کودک را در دست دارد اختصاص داده است که در این اعلامیه عکسی از بنیتا منتشرو زیر اعلامیه نوشته شده «یاری کنید بنیتا راه خانه را بلد نیست».

روزنامه «ایران» مطلبی با تیتر «تراژدی "بنیتا"» منتشر کرده و دو عکس از بنیتا و سارق وی را برای این مطلب اختصاص داده است.

روزنامه «قانون» گزارشی از خانواده داغدار بنیتا تهیه کرده و در این راستا تیتر «گداخت جان» را منتشر کرده و همچنین نظرات حقوقدانان درباره این حادثه را آورده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از خانه بنیتا اختصاص داده که درآن گهواره این کودک هشت ماهه درحالی که یکی از اعضای خانوده کنار آن ایستاده را نشان می دهد.

روزنامه «اعتماد» مطلبی با تیتر« گهواره‌ای که دیگر تکان نمی‌خورد ...» را منتشر کرده وگزارشی از خانه بنیتا بعد از اعلام خبر مرگ وی تهیه کرده است و همچنین عکسی از بنیتا درحالی که در فضایی سرسبز نشسته را به این مطلب اختصاص داده است.

روزنامه «ابتکار» نیز مطلبی با عنوان «الف مثل آتنا، ب مثل بنیتا» و روتیتر «عامل اصلی ربودن دختر بچه ۸ ماهه اعتراف کرد» را منتشر کرده است.

روزنامه «مردم سالاری» و «جام جم» مطالبی با تیتر «کشف جسد بنیتا ۸ماهه در پاکدشت» و «پایان تلخ ۶ روز چشم انتظاری برای "بنیتا"» را منتشر کرده اند.

روزنامه «کیهان» مطلبی با تیتر «درخواست مردم از قوه قضاییه ؛ اعدام سارقان بی رحم کودک ۸ ماهه» منتشر کرده و تصویر نخست خود را به چند عکس از بنیتا، خانواده داغدار وی وسارقان اختصاص داده است.

روزنامه «همشهری» و« اطلاعات» نیز مطالبی با تیترهای «داغ بنیتا / چه کسانی مقصرند؟»

و «سارق طفل 8 ماهه را ز یر آفتاب رها کرد تاجان دهد» را منتشر کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.