احمد مازنی در گفت‌وگو پارلمانی ایلنا با اشاره به انتشار اخباری درباره کسالت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی اعلام کرد: باتوجه به این‌که از کسالت آقای کروبی نگران بودیم، درخواست کردیم اگر برای نمایندگان مجلس امکان ملاقات فراهم شود، می‌‌تواند برای کشور مطلوب باشد.

او گفت: به هر حال هم‌اکنون مدت‌ها است که از فضای سال ۸۸ عبور کرده‌ایم و باید فضایی فراهم کنیم که از آن فضای باخت-باخت عبور کرده و در فضای برد-برد که از سال ۹۲ در کشور ایجاد شده، ادامه مسیر دهیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید میدان را از دست عناصر افراطی دو طرف خارج کنیم و این درخواست ملاقات نیز گامی در این راستا بود که اگر مسئولان قضایی و رییس‌جمهوری که ریاست شورایعالی امنیت ملی را برعهده دارند، همکاری‌های لازم را انجام دهند این ملاقات و احوال‌پرسی می‌تواند گامی برای رفع این مشکل باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خاطرنشان کرد: به هر حال ما به‌عنوان نمایندگان مجلس، معتمد مردم هستیم و این درحالی است که در جریان انتخابات اخیر و در این سال‌ها درخواست مردم این بوده که این مشکلات حل شود و فضا از چنگ عناصر افراطی دو طرف که کاسبان فتنه و حصر هستند، خارج شود.

مازنی در پایان در پاسخ به نحوه ارائه این درخواست گفت: یکی -دو نفر از همکاران در مجلس با مقاماتی که می‌توانند در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند، مذاکراتی انجام دادند و همچنان پی‌گیر انجام این ملاقات هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش، محمود صادقی، الیاس حضرتی و احمد مازنی ازجمله نمایندگانی هستند که این درخواست را مطرح کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.