به گزارش انتخاب، نصرالله پژمان فر با اشاره به اظهاراتی که اخیرا مبنی بر ضرورت ایجاد یک جریان نو در اصولگرایی تحت عنوان «نواصولگرایی» مطرح شده است، گفت: اصولگرایی یک مسأله سیاسی نبوده و یک باور است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: کسانی قصد دارند به صورت تاکتیکی رفتاری انجام دهند اما در نهایت اصولگرایی یک باور است.

وی افزود: آنچه که اقتضای اصولگرایی است چه در موضوع ایجاد یک جریان نو و چه موضوعات متعدد دیگر این است که باید در جایگاه اصولگرایی پایبندی و پایمردی به مبانی آن صورت گیرد لذا هر تفکر جدید در اصولگرایی باید پایبندی به اصول را در خود جای دهد.

عضو نمایندگان فراکسیون ولایی در ادامه درخصوص جایگاه جامعتین در نواصولگرایی اظهار داشت: بنده در این جریان جدید حضور ندارم که تفکر آنها را بدانم اما می دانم دیدگاه های فکری آنقدر فاصله دارد که نمی توانند کنار هم جمع شوند تا حرکت دوم را شکل دهند.

عضو جبهه پایداری در پایان نواصولگرایی را بازی با کلمات و سیاست بازی دانست و خاطرنشان کرد: عقیده اصولگرایی نمی تواند شکل دیگری را به نمایش بگذارد و اصولگرایان می توانند کنار هم حرکت مشترکی داشته باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.