حسین شیخ الاسلام درباره نشست رئیس جمهور با فرماندهان سپاه با بیان اینکه این جلسه نشانه بسیاری خوبی است به خبرآنلاین گفت: ما در منطقه ای پر خطر و متشنج به سر می بریم که همواره کشورهای مانند آمریکا و متحدانش چشم طمع به آن داشته اند. ناامنی در کشورهای همسایه مانند سوریه، عراق، بحرین و یمن را به خوبی مشاهده می کنیم. این درحالی است که درون مرزهای خود امنیت و آرامش را می بینیم.

او ادامه داد: قطعا حفظ امنیت و آرامش در داخل کشور به سادگی مهیا نمی شود و نیازمند وحدت است. این نشست نشان می دهد وحدت در کشور، در راستای منافع ملی وجود دارد. مسلما هماهنگی میان دولت و نیروهای مسلح که نقش اولیه در برقراری امنیت را دارند لازم و ضروری است. برداشتی که از این نشست وجود دارد نشان می دهد این هماهنگی به وضوح در ارکان نظام مشاهده می شود.

او خاطر نشان کرد: نظام اجرایی کشور و نیروهای مسلح دو رکن اساسی کشور هستند و انشالله با وحدتی که میان این دو وجود دارد می توانند امنیت هرچه بیشتر را در کشور برقرار کنند و فضا را برای پیشرفت فراهم کنند.

شیخ الاسلام در پایان خاطر نشان کرد: طبق شنیده‎هایی که از این نشست دارم، جلسه برگزار شده جلسه ای سازنده بوده که می‎تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.