به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی ۲ بازیکن سابق استقلال در اقدامی عجیب برای گرفتن مطالبات خود از این باشگاه به AFC شکایت کردند.


این 2 بازیکن پیرو شکایت خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان ممنوعیت استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شدند، طلب تیموریان که حدود ۶۴۰ میلیون تومان است مربوط به سال 92 می شود و طلب رضایی هم نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان است. این در حالی است که هر 2 بازیکن دریافتی سنگینی از استقلال داشته‌اند و حالا به دنبال گرفتن همه مطالبات خود هستند.

وثوق احمدی درباره آخرین وضعیت شکایت این 2 بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خبرنگار ما گفت: از شرایط کاوه رضایی اطلاع دقیقی ندارم چرا که نامه ای در خصوص این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت صادر نشده است.

او افزود: تیموریان از استقلال شکایت نکرده و چنین بحثی مطرح نیست. او همانند دیگر بازیکنانی که از سالیان پیش از باشگاه های خود طلب کار هستند، تنها مکاتباتی را درباره دریافت مطالباتشان انجام داده که طبق دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا و مطابق مقررات مربوط به صدور مجوز حرفه ای تمامی باشگاه ها، مطالبات تیموریان باید تا 9 شهریور تسویه حساب شود و اگر مسئولان استقلال کم کاری کنند و تسویه حساب صورت نگیرد و یا به نوعی با طلب کاران خود به توافق نرسند، برای باشگاه مربوطه مجوز حرفه ای صادر نمی شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ادامه داد: به این ترتیب اگر مجوز حرفه ای صادر نشود، باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد محروم می شوند. تیموریان فقط به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده و اعلام کرده که نامش در لیست طلب کاران استقلال است و بحث محرومیت باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا به روند قانونی AFC مربوط می شود. با توجه به این موضوع نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در جریان قرار می گیرد که این بازیکن نیز در لیست طلب کاران استقلال حضور دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.