به گزارش خبرآنلاین، عرفان حاج بابایی؛ همه چیز از بازگشت دوباره پیام صادقیان به نفت شروع شد. پیام اعلام کرد که به عشق علی کریمی به نفت آمده و پول برایش مهم نیست.

او در تمرینات با انگیزه بالایی شرکت می کرد و دیگر خبری از آن بازیکن کم کار و پر حاشیه نبود.

به نظر می آمد پیام زیر نظر جادوگر بازگشت خوبی به فوتبال ایران خواهد داشت اما سرنوشت راه سختی را پیش پای یکی از استعدادهای فوتبال ایران قرار داد.

علی کریمی با مسئولان باشگاه نفت به مشکل خورد و قرارداد خود را ثبت نکرد. حتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس هم حاضر نشد تا شایعه کنار رفتن او از هدایت نفت تهران در آستانه بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس به گوش برسد. در همین حین صادقیان در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد و در آن خطاب به کریمی گفت که به خاطر او به نفت آمده و اگر کریمی بازنگردد او هم برای نفت بازی نخواهد کرد.

کناره گیری جادوگر از هدایت نفتی ها تنها مشکل صادقیان نبود. دردسر بزرگتر زمانی خود را نمایان کرد که نام جانشین کریمی اعلام شد. حمید درخشان!

داستان صادقیان و درخشان به فصل ۹۳-۹۴ بر می گردد. جایی که پرسپولیس با علی دایی لیگ را شروع کرد و صادقیان یکی از ستاره های آن تیم بود. بازیکنی که با دایی به پرسپولیس آمده بود، به دلیل درگیری با داور سه ماه محروم شد. در این فاصله دایی برکنار شد و حمید درخشان با کشمکش فراوان روی نیمکت پرسپولیس نشست.

درخشان از همان ابتدا هم نظر مساعدی به پیام صادقیان نداشت. شاید به دلیل رفتار های نه چندان مناسب پیام و یا شاید هم چون او بازیکن مورد علاقه علی دایی بود. هر آنچه که بود صادقیان زیر نظر درخشان در پرسپولیس به تمریناتش ادامه داد اما حواشی دست از سر او بر نداشت.

انتشار عکس خمیازه کشیدن او در تمرین پرسپولیس و درست مقابل چشمان حمید درخشان، کار را برای ادامه حضور در ترکیب پرسپولیس سخت کرد. در ادامه آن فصل صادقیان جایی در تفکرات درخشان نداشت و در پایان آن فصل هر دو با هم پرسپولیس را ترک کردند چون برانکو هم علاقه ای به این جوان نداشت.

حالا پس از حدود سه سال، بار دیگر حمید درخشان و پیام صادقیان دوباره به هم رسیده اند. این بار در نفت تهران. جایی که امشب باید در مقابل یک دشمن مشترک به نام برانکو ایوانکویچ قرار بگیرند. کسی که از یکی شان نیمکت پرسپولیس را گرفت و از دیگری پیراهن پرسپولیس را.

این دشمن مشترک حداقل برای یک شب هم که شده صادقیان و درخشان را متحد خواهد کرد تا بلکه هر دو بتوانند بار دیگر توانایی خود را به رخ این مربی کروات بکشند و حساب های شخصی خود با او را تسویه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.