به گزارش تسنیم، علی کریمی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه نفت درباره جلسه امروز (چهارشنبه) خود با مسئولان این باشگاه برای سرمربیگری نفت توضیحاتی در قالب مصاحبه داد. او درباره مسائل قراردادی خود اظهارنظری نکرد و البته به شکلی خصوصی و محرمانه مسائلی را با روابط عمومی این باشگاه در میان گذاشت.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه نفت تهران نیز در این باره گفت: حقیقت این است علی کریمی در جلسه پنج ساعت و نیمه ای که با آقای عرفانیان سرپرست باشگاه و همچنین مسئول اقتصادی باشگاه داشته درباره مسائل تیم و بازیکنان مفصل صحبت کرده اما وقتی بحث مسائل مالی قراردادی خودش مطرح شده به خاطر حفظ حرمت ها و روحیاتی که دارد عنوان کرده در این باره بعدا صحبت می کنیم.

وی افزود: حتی کریمی در جلسه عنوان کرده اگر به خاطر امورات تیم و جمع مباحث حاشیه و رسانه ای لازم است سفید امضا کنم تا بعداً سر رقم هم توافقی کنیم. این نوع واکنش کریمی در حالی که یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا محسوب می شود، در وهله اول نشان دهنده این است که دغدغه اصلی شان موفقیت تیم و حل و فصل مسائل مرتبط با تیم و شاگردانش است. در وهله دوم برگرفته از روحیاتش بوده و حکایت از احترامی دارد که برای مسئولان باشگاه نفت قایل شده است. این موضوع نشان می دهد در فوتبال ما و برخی جاها هنوز مسایل مالی حرف اول را نمی زند.

روابط عمومی باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: قطعاً همکاران رسانه ای بنده نیز به این موضوع خواهند پرداخت و مسئولان باشگاه نفت نیز در جلسه بعدی که منجر به امضای قرارداد خواهد شد مسائل مرتبط با قرارداد را شفاف خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.