به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای اولین بار ملی‌پوشان ما به تمرین اضافه شدند و همه تیم امروز حضور دارند.
وی درباره حضور نیافتن مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در تمرینات به دلیل تمایلش برای انتقال به اروپا تصریح کرد: طارمی از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برود؛ در حال پیگیری رفتنش است و به همین دلیل اجازه نیامدن به یک بخش از تمرینات را دارد.
برانکو افزود: تا قبل از رفتن به اردوی اوکراین باید ببینیم اوضاع مهدی طارمی چطور خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز وضعیت قرارداد کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس مشخص شد، افزود: تا چهارشنبه آینده در تهران حضور داریم و سپس به اردویی در کی یف اوکراین می‌رویم؛ بعد از اردو نیز دیدار دوستانه‌ای با استقلال در آلمان خواهیم داشت.
سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار با استقلال که قرار است در آلمان و پیش از آغاز لیگ برتر برگزار شود، اظهار داشت: همه چیز در حال تدارک است و فاکتورهای زیادی برای این بازی اهمیت دار؛. این بازی‌ها برای باشگاه مهم است، به خصوص برای ما و می‌توانیم با این بازی‌ها آماده شویم.
برانکو ادامه داد: پس از آن هم در سوپرجام بازی داریم که در آمادگی قرار می‌گیریم و این بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد.
سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران و تقابل وی با جادوگر در دیدار سوپرجام گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و خیلی برای او خوشحالم که دانش و تجربه‌اش را به بازیکنان جوان منتقل کند تا از آن استفاده کند. برای او به جز بازی که مقابل نفت خواهیم داشت، آرزوی موفقیت دارم.
وی در مورد اینکه آیا باشگاه خواسته‌های او را برآورده کرده یا نه، گفت: بله کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است. جای خالی داریم که برای جوان‌ها گذاشته‌ایم و در این خصوص هم بعد از تمرین فردا تصمیم می‌گیریم.
برانکو در واکنش به این سؤال که اگر رفتن طارمی قطعی نشود اجازه حضور در تمرینات را به این بازیکن خواهد داد یا نه، تصریح کرد: او بازیکن ماست. اکنون هم اجازه باشگاه را دارد که برود و می‌تواند با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند. طبیعی است که دل‌مان می‌خواهد بماند، اما او هدف دارد و به آینده‌اش فکر می‌کند. هدف دارد و ما هم گفته‌ایم هیچ‌وقت جلوی کسی را نمی‌گیریم، اگر بخواهد پیشرفت کند. او سرخود تصمیم نگرفته و از باشگاه اجازه دارد با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند.
وی درباره وضعیت احمد نوراللهی و اینکه بازگشت او به کجا رسید، گفت: جا برای نوراللهی داریم و این بازیکن باید وضعیت سربازی خودش را مشخص کند. منتظر هستیم ببینیم چه پیش می‌آید.
ادامه دارد...

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.