به گزارش ایرنا به نقل از نشریه پرشمارگان القبس کویت با انتشار گزارشی در این باره نوشت: ایران با توجه به حضور فعال در پرونده سوریه ایالات متحده آمریکا را از ماجراجویی در سوریه بر حذر داشته و هرگونه اقدام در این زمینه را بازی با آتش خوانده است .
القبس نوشت : مقام های ارشد ایرانی سیاست های آمریکا در منطقه را احمقانه می دانند و تاکید می کنند که تهدیدات واشنگتن عواقب منفی برای این کشور دربردارد .
این نشریه نوشت: ایران به مواضع آمریکا در زمینه پرونده سوریه پاسخ داده و مواضع واشنگتن در زمینه هدف قرار دادن مواضع ارتش سوریه به بهانه استفاده از سلاح های شیمیایی را بیهوده دانسته است .
سایت خبری 'کویت نیوز' نیز با انتشار گزارشی نوشت: مسئولان ایرانی معتقدند که هر گونه برخورد یک جانبه آمریکا در زمینه پرونده سوریه نقض آشکار قوانین بین المللی و سیادت و حاکمیت دولت قانونی دمشق است و اقداماتی خصمانه تلقی می شود.
تارنمای کویتی نوشت: تهران اعلام کرده که واشنگتن از راه کنار گذاشتن برخوردهای خصمانه می تواند از دریافت پاسخ های کوبنده رهایی باید اما ادامه سیاست های خصمانه در سوریه برای این کشور عواقب منفی درپی خواهد داشت .
کویت نیوز افزود : ایران معتقد است که آمریکا باید از هر گونه اقدامی که معادلات را در سوریه بر هم می زند پرهیز و بمباران پایگاه شعیرات در شهر حمص اقدامی غیر قانونی است .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.