به گزارش ایرنا به نقل از افه (آیت الله) «علی‌ خامنه ای» رهبر عالی‌ ایران امروز (دوشنبه) ضمن اینکه از دو حزب اصلی‌ سیاسی کشور یعنی‌ اصلاح طلبان و اصولگرایان خواست که وحدت را حفظ کنند، حمایت خود را از «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران که در روز قدس مورد حملات لفظی محافظه کاران (اصولگرایان)، ابراز داشت .
خبرگزاری اسپانیایی در ادامه گزارش خود افزود: (آیت الله) خامنه ای بیش از هر وقت دیگر از نیروهای انقلابی‌ خواست که از نظم و آرامش کشور حفاظت کرده و اجازه سوء استفاده دشمنان را ندهند .
بالاترین چهره سیاسی و مذهبی‌ ایران، بار دیگر مشارکت گسترده مردمی را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر برجسته ساخت و موافقت خود را با تشکیل دولت جدید به ریاست روحانی ابراز داشت .
آیت الله خامنه ای گفت: امیدواریم که هر چه زودتر دولت جدید تشکیل شود و انجام کارهای لازم را برای کشور آغاز کند. کارهای بزرگی‌ در پیش است که باید انجام شوند.
به نظر رهبر عالی ایران انتخابات موفقیت آمیز ریاست جمهوری، راهپیمایی روز قدس و عملیات قوی سپاه پاسداران علیه داعش در سوریه، دستاوردهایی‌ هستند که بخشی از ذخایر اجتماعی کشور را تشکیل می‌ دهند و حفظ آنها به وحدت ملت نیاز دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.