به گزارش ایسنا، «سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی در واکنش به توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن بد اخلاقی انجام شده اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس، روز متعلق به امام خمینی، روز اعلام سیاست خارجی توسط مردم، روز حضور مردم برای اعلام وحدت، روز نمایش مردمی برای مبارزه با استکبار، روز اعلام حمایت مردمی از مدافعین حرم، روز اعلام تشکر مردم از سپاهیان اسلام که با شلیک موشک به پایگاه تروریسم امنیت مردم ونظام را برقرار مینمایند، روز راهپیمایی روزه داران به دعوت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای حضور در حفظ نظام و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و اربابانش و روز حرکت دسته جمعی بسوی پایگاهای نمازجمعه که در سراسر کشور چه باشکوه برگزار شد.

وی در ادامه این پیام افزود:‌ همه قدردان این حضور مردمی هستیم، اما عده‌ای از بی بصیرتان که معنای آتش به اختیار را نمی‌فهمند در این روز بزرگ بداخلاقی کرده و به دوم شخص جمهوری اسلامی که یک‌ماه قبل ٢٤میلیون نفر او را برای ریاست جمهوری انتخاب نمودند اهانت کرده و دشمن را شاد کردند و دل همه مسئولین نظام را به درد آوردند.

موسوی در بخش دیگری از پیام خود گفت: چرا باید چنین شود؟ آنها چگونه به خود جرات می‌دهند که چنین برخلاف مصلحت نظام حرکت کنند؟ چرا اجازه دهیم این اقدامات تکرار شود؟

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان پیام خود آورده است: خواسته مردم شناسائی، معرفی و برخورد قانونی با این افراد است تا دیگر شاهد چنین حرکتی نباشیم و البته حضور همواره مردم تضمین تحقق خواسته‌شان می‌باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.