رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: امروز که روز حضور مردم از طبقات و اقشار مختلف مختلف در راهپیمایی وحدت‌آفرین روز قدس بود و مراسم در فضایی کاملا امن و آرام برگزار شد، متاسفانه به رییس‌جمهوری، معاون اول رییس‌جمهور و نایب رییس مجلس جلوی چشم هزاران نفر از مردم توهین شد.

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به سخنان خطیب جمعه تهران گفت: خطیب جمعه امروز در خطبه‌های نماز اشاره کرد که در جایی که پای منافع ملی و اسلام در میان است، همه مردم از اقشار مختلف در صحنه هستند و اینگونه پای کار می‌آیند و لذا اصلا درست نبود که عده‌ای از زنان و مردان حاضر در راهپیمایی اینگونه به سه شخصیت سیاسی کشور توهین کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس هشدار داد: همه باید بدانیم که استکبار جهانی و در راس آن صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و حکام منطقه‌ای سرسپرده آنها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران متحد و منسجم هستند. اگر قرار بر حفظ‌نشدن انسجام و وحدت داخلی باشد، ضرر و زیان و دود آن به چشم امت اسلام و مردم می‌رود.

وی یادآور شد: اگر جلوی خودسرها گرفته نشود به تدریج تفرقه و شکاف بین مسئولان و جریان‌های سیاسی رخنه می‌کند و ضرر و زیان و دود آن به چشم کل نظام خواهد رفت و صهیونیست‌ها و استکبار جهانی از این اختلافات نهایت بهره‌برداری را خواهند کرد.

این نماینده حاضر در مراسم راهپیمایی روز قدس بار دیگر هشدار داد: شعارهای تند خودسرها نشان داد که منظور رهبری از «آتش به اختیار» را به درستی درک نکرده‌اند. اگر منظور بخواهد این باشد که هر کس به کس دیگری رسید، شروع به توهین و ناسزاگویی کند و رفتارهای تفرقه‌افکنانه را ترویج کند که امر پسندیده‌ای نیست بلکه آتش به اختیار باید در برابر دشمنان اسلام و ایران و افراد تفرقه‌افکن باشد. شعارها و رفتارهای سیاسی آن هم در درون خانواده انقلاب و اینکه هر کس بخواهد ساز خود را بزند نشان می‌دهد که برداشت درستی از فرمایش رهبری نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.