به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، خسرو حیدری به سمت نصرالله عبداللهی، علیرضا منصوریان و محمد نوازی رفت و دقایقی با آنها صحبت کرد. همچنین مهدی رحمتی هم چند دقیقه با سرمربی استقلال به صحبت پرداخت.

* زمانی که لئوناردو پادوانی وارد زمین شد، منصوریان و دیگر بازیکنان به استقبال این بازیکن رفتند و او را در آغوش گرفتند. سرمربی استقلال همچنین به سینا خادم‌پور که به تازگی جذب شده، خوش‌آمد گفت.

* بازیکنان ابتدا با تصمیم میک مک درموت مربی بدنساز کِش‌هایی به پای خود بسته و مشغول کارهای کششی شدند. در این لحظه چند بازیکن به شوخی به روزبه چشمی گفتند که مواظب باش مصدوم نشوی! منصوریان تصور کرد که منظور بازیکنان با وریا غفوری است. سرمربی استقلال با حالت جدی به آنها گفت که چرا یکدیگر را مسخره می‌کنید؟ شما باید به بازیکن و هم تیمی خود کمک کنید. بازیکنان هم به منصوریان اعلام کردند که منظورشان با چشمی بوده است. در این لحظه، تماشاگران به تشویق چشمی پرداخته و سرمربی استقلال هم او را در آغوش گرفت.

* برخی از تماشاگران تصور می‌کردند که پژمان منتظری در تمرین حضور پیدا خواهد کرد، اما این بازیکن ملی‌پوش باید به مانند دیگر ملی‌پوشان دوره استراحت خود را بگذارند. حدود ۱۵۰۰ هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند و در خصوص نقل و انتقالات با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* بخش بعدی تمرین، پرس در نصف زمین بود که زیر نظر منصوریان برگزار شد.

* حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال همچنان در تمرینات حضور ندارد. گفته می‌شود او از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

* چند هوادار شروع تشویق مهدی رحمتی کردند که برخی لیدرها گفتند که بازیکنی نباید تشویق شود.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال هفته آینده برای برگزاری اردویی راهی ارمنستان خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.