به گزارش انتخاب حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبربا اشاره به توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی امروز اظهار داشت: این اتفاقات اصلا پسندیده نیست و در راستای وحدت و مصالح ملی ما نیست.

وی افزود: راه انتقاد باز است، اما اینگونه برخوردها اصلا جایز نیست. این گونه برخوردهای خیابانی، آن هم در چنین روزی تبعات بدی دارد، ما همه در کنار هم هستیم و نباید هیچ چیزی وحدت ما را خدشه دار کند.

محمد تقی رهبر اضافه کرد: دشمنان ما از این اتفاقات و شعارها سوء استفاده می کنند. این ها که دست به این اقدامات می زنند حزب اللهی و ولایتمدار نیستند و هیچ ربطی هم به جریان اصولگرا ندارند. کسی حزب اللهی و ولایتمدار است که مصالح نظام و کشور را رعایت کند. اینها افراد مغرضی هستند که اقدام شان به نفع دشمنان ما و برخلاف وحدت ملی و اجتماعی در درون کشور است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: این تندروی ها بی مورد است و شاید از روی بی توجهی به مصالح کشور باشد. اصولا اینگونه حرکات ناشی از تندروی است و مخل نظم و وحدت ملی است.

وی در پایان گفت: من هم به دولت انتقاد دارم، اما این نوع طرح شعار آن هم در روز قدس اصلا درست نیست و هنجارشکنی به حساب می آید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.