به گزارش ایرنا از تارنمای خبری گل، آینده آندرس اینیستا در بارسلونا بعد از آنکه گفت باید خیلی چیزها را ارزیابی کند، در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
با وجود تلاشهای بسیاری که اینیستا برای این باشگاه انجام داده، او می خواهد احساس مفید بودن کند و به تضمین مسئولان باشگاه و سرمربی جدید تیم نیاز دارد،چرا ک در آستانه بازنشستگی است.
اینیستا قبل از دیدار جام حذفی اسپانیا برابر آلاوز در روز شنبه اذعان کرد که هنوز مطمئن نیست بعد از پایان قراردادش در سال ۲۰۱۸ در این تیم خواهد ماند.
آینده این هافبک 33 ساله، که در فصل رقابتهای 2016-2017 فقط 13 بار در مسابقات لالیگا در ترکیب اصلی به میدان رفت، هنوز معلوم نیست. بارسلونا جام قهرمانی را به رئال مادرید رقیب دیرینه خود تسلیم کرد.
اینیستا که ۲۹ قهرمانی با بارسلونا کسب کرده است، گفت:‌ من هرگز نگفتم که نمی خواهم قراردادم را تمدید کنم، ولی ترجیح می دهم که خیلی چیزها را ارزیابی کنم. این یک مسئله اقتصادی نیست.
وی افزود: مسائل مختلفی شامل مسائل شخصی هست. من باید تصمیم درستی بگیرم، تصمیمی که برای همه بهتر است.
ارنستو والورده روز دوشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم جانشین لوئیس انریکه شد.
اینیستا گفت: من در باره والورده تا زمانی که به عنوان سرمربی معرفی شد، چیزی نمی دانستم. من چند بار با او صحبت کردم ولی نه زیاد. معتقدم که حمایت زیادی دریافت می کند. خوشبختانه او شانس زیادی دارد و می توانیم موفقیت های بسیاری کسب کنیم. او شناخت خوبی در مورد تیم ها دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.