به گزارش ایسنا، کاظم دلخوش در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با تبریک ماه مبارک رمضان و قدردانی از مردم برای حضور در انتخابات گفت: بعد از فرمایشات رهبری این جشن ملی و حضور ملی مردم در انتخابات نشان از شعور بالای آنها دارد که لازم است قدردانی کنم. همچنین ذکر تبریک به آقای روحانی برای انتخاب مجدد درخواست دارم که نواقص موجود بخصوص در بخش های اقتصادی را برطرف کرده و حل مشکلات و دغدغه های مردم را در اولویت کاری قرار دهد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید نقایصی همچون تعریف رجل سیاسی و محدوده سنی افراد اصلح برطرف شود و در انتخابات شوراها نیز اشکالات قانونی اصلاح شده و مجلس نیز کار نظارت را از خود دور کند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه اشتغال و تولید باید در سال جاری و بنا به فرمایش رهبری مورد توجه قرار گیرد، گفت: لازم است همه دستگاه ها، قوای سه گانه و بخش خصوصی برای حل مشکل بیکاری تلاش کنند و اهتمام ویژه ای برای رفع مشکل بیکاری جوانان بیسواد داشته باشند موضوعی که نیازمند قانون است و می توان را در قالب طرحی و با همفکری مرکز پژوهش‌ها تهیه کرد.

دلخوش همچنین با تاکید بر لزوم توجه وضعیت کشاورزان گفت: دولت باید به داد کشاورزان برسد و وعده هایش را عملیاتی و اجرایی کند.

نماینده صومعه سرا در پایان با انتقاد از وضعیت آزادراه قزوین - رشت آن را به قتلگاهی تشبیه کرد که باید هر چه سریعتر شرایط آن بهبود یابد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.