به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در پایان نیمه نخست با برتری دو گله العین به پایان رسید. دو گل این نیمه را کایو لوکاس در دقیقه ۲۷ و ۳۳۳ به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار همانطور که انتظار می‌رفت استقلالی‌ها با آرایشی دفاعی بازی را آغاز کردند و تلاش کردند تا دروازه خود را بسته نگه دارند و در سوی مقابل توپ و مالکیت بازی را به العین بدهند.

در دقیقه ۱۶ این دیدار عمر عبدالرحمان از فضای ایجاد شده میان مدافعان استقلال استفاده کرد و با یک شوت تلاش کرد دروازه آبی‌ها را باز کند اما توپ او را رحمتی با واکنشی به موقع به کرنر فرستاد. تنها سه دقیقه بعد از این فرصت بود که شوت سنگین کایو از روی خط محوطه جریمه استقلال بعد از برخورد به تیرک دروازه آبی‌ها راهی اوت شد.

با این‌حال مقاومت استقلالی‌ها خیلی پابرجا نبود و در دقیقه ۲۷ شوت کایو لوکاس در داخل محوطه جریمه استقلال، تیم العین را به یک گل رساند تا حساب کار یک بر صفر شود.

بعد از گل تیم العین، استقلالی‌ها کمی از لاک دفاعی بیرون آمدند ولی در دقیقه ۳۳ ارسال یک توپ بلند و اشتباه وریا غفوری باعث شد تا کایو لوکاس با رحمتی تک به تک شود و بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان استقلال، با یک ضربه گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش استقلالی‌ها برای تغییر نتیجه به جایی نرسید تا آبی‌ها این نیمه را با شکست پشت سر بگذارند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، فرشید باقری (جابر انصاری ۲۵)، مجید حسینی، هرائر مگویان، علی قربانی (محسن کریمی ۳۸)، خسرو حیدری و کاوه رضایی.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.