به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده ایران روز سه‌شنبه برای پشت سر گذاشتن مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می‌روند.

لخویای قطر ـ پرسپولیس ایران،ساعت ۲۳:۳۰

نماینده ایران در حالی مهمان لخویا خواهد بود که در بازی رفت می‌توانست به راحتی این تیم را شکست دهد اما کم‌دقتی بازیکنان و البته غیبت تماشاگران باعث شد تا دو تیم به تساوی رضایت دهند. پرسپولیس می‌تواند با ارائه نمایشی شبیه آنچه در تهران ارائه داد از سد لخویا بگذرد.

تیم فوتبال پرسپولیس به لطف تساوی بدون گلی که در تهران به دست آورد با زدن حتی یک گل می‌تواند به صعود امیدوار باشد چون با تساوی‌ دارای گل این پرسپولیس است که به مرحله بعدی صعود می‌کند.

تیم فوتبال لخویا از بازیکنان خوبی مثل نام تائه هی برخوردار است و پرسپولیس نباید به هیچ وجه حریفش را دست کم بگیرد. حضور یوسف العربی مهاجم مراکشی لخویا هم پس از غیبت در بازی رفت، می‌تواند به دغدغه‌های برانکو برای این بازی اضافه کند.

کمال کامیابی‌نیا از تیم پرسپولیس در این دیدار غایب خواهد بود ولی ظاهرا محسن مسلمان مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این دیدار ندارد.

دیدار تیم‌های لخویا و پرسپولیس روز سه‌شنبه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

*الهلال عربستان ـ استقلال خوزستان ایران، ساعت ۱۲ بامداد چهارشنبه

آبی‌های خوزستانی در بازی رفت با وجود پیش افتادنشان از نماینده عربستان در نهایت با حساب ۲ بر یک مغلوب شدند تا کار خیلی سختی را پیش‌روی خود ببینند. آنها حتی با برتری یک بر صفر هم از گردونه رقابت‌ها حذف خواهند شد و باید برای صعود با نتیجه‌ای مثل دو بر صفر یا سه بر یک از سد حریف عربستانی بگذرند. این دیدار آخرین باری خواهد بود که پورموسوی روی نیمکت آبی‌های خوزستانی می‌نشیند و مطمئنا بسیاری از بازیکنان استقلال خوزستان بعد از این بازی از جمع این تیم جدا خواهند شد.

استقلال خوزستان تا همین جا از رقابت‌ها کار بزرگی کرده و شایستگی‌های خود را نشان داده است با این حال این نماینده ایران مطمئنا تلاش خود را خواهد کرد تا نمایشی خوب برابر نماینده عربستان ارائه دهد.

دیدار تیم‌های الهلال و استقلال خوزستان سه‌شنبه ساعت ۲۴ در دوحه قطر و در ورزشگاه الغرافه برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.