به گزارش ایرنابه نقل ازآتن، تعدادی افراد ناشناس جوان که پلیس یونان آنان را هرج و مرج طلب قلمداد می کند، سحرگاه روز یکشنبه به نیروهای امنیتی مستقر در منطقه نزدیک به دانشگاه پی تاکنیک آتن با بمب دست ساز' کوکتل مولوتوف' حمله کردند.
این افراد جوان و نقاب پوشش ابتدا با پرتاپ سنگ و شیشه و سپس با استفاده از بمب های دست ساز به نیروهای امنیتی حمله کردند که بر اثر این درگیری ها تعدادی از خودروهای پارک شده در منطقه ' پاتیسوین و اکسرخیون' دچار حریق شدند.
به گزارش پلیس مرکزی شهر آتن، نیروهای امنیتی کمکی بلافاصله برای کمک به همکاران خود و آرام کردن اوضاع به محل اعزام و تعداد ۱۲ نفر را دستگیر کردند.
براساس گزارش پلیس شهر آتن، پس از بررسی های اولیه این افراد آزاد شدند زیرا هیچ مدرکی مبنی دال بر حضور آنان در این درگیری ها بدست نیامده است.
در این اواخر بر حملات افراد نقاب پوش جوان به نیروهای امنیتی افزوده شده و مراتب با نیروهای امنیتی درگیر می شوند.
هرج و مرج طلبان که از سال 1974 بوجود آمده و از آن زمان تا کنون به حملات به مراکز دولتی و حمله با بمب دست ساز به نیروهای امنیتی اشتغال دارند ،با استفاده از هر فرصتی به تجمع نیروهای امنیتی حمله می کنند و همانند هرج و مرج طلبان( آنارشیست های) دیگر کشورهای اروپایی عمل می کنند که با حاکمیت قانون در کشور مخالف هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.