به گزارش ایسنا، بنا براطلاعیه روابط عمومی شهرداری منطقه یک، شنبه - ۶ خرداد ماه - تعدادی از کسبه بازار تجریش، با حضور مقابل ساختمان این شهرداری ، خواستار برخورد و جمع آوری دستفروشان جهت جلوگیری از اخلال در کسب و کارشان شدند که فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه یک در بین آنها حاضر و به ارایه گزارشی از هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام پرداخت و گفت: موضوع دستفروشی موضوع جدیدی نیست و بیش از چندین سال است که باعث نارضایتی و آزار کسبه بازار تجریش شده و متاسفانه علاوه بر ایجاد ناامنی و مزاحمت برای عابرین، موجب اخلال در کسب و کار بازاریان شده است.
وی گفت: بر همین اساس مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی با همکاری فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به تعیین تکلیف این موضوع برنامه ریزی و اقدام می نمایند.

سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در جلوگیری از دستفروشی در سه ماه پایانی سال 95 که موجب رضایت مردم و کسبه بازار تجریش شد، افزود: این عملکرد شهرداری به گونه ای بود که به عنوان خواسته و دغدغه دیروز اهالی نیز مطرح و ادامه آن مورد درخواست مجدد آنها واقع شد.
شهردار منطقه یک افزود: در این خصوص مقرر شد شهرداری منطقه یک نسبت به اجرایی شدن این دستور با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان مطابق با سه ماه آخر سال ۹۵ اقدام نماید.
گفتنی است در پایان کسبه از شهردار منطقه یک و قول مساعدت برای حل این موضوع تشکر و قدردانی کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.