به گزارش ایرنا، خبرگزاری ایتارتاس با بازتاب فوری سخنان روحانی نوشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در تهران گفت که نشست ریاض خیمه شب بازی بود و هیچ اهمیت عملی یا سیاسی ندارد. عربستان سعودی قبلا نیز چنین نشستی را برگزار کرده بود که هیچ کمکی به حل مساله تروریسم نکرد.
روحانی با اشاره به عقد قرارداد تسلیحاتی 110 میلیارد دلاری میان واشنگتن و ریاض گفت: مساله تروریسم با سرازیر کردن پول های ملت عربستان به دامن آمریکا نیز حل نخواهدشد.
ایتارتاس به نقل از رئیس جمهوری ایران نوشت: ملت های عراق و سوریه و لبنان با تروریسم مبارزه واقعی می کنند.
وی افزود که ایران از راههای دیپلماتیک و مستشاران نظامی به این کشورها در مبارزه با تروریسم کمک می کند.

*** روسیا سگودنیا:
خبرگزاری روسیا سگودنیا نیز به نقل از رئیس جمهوری ایران نوشت: تهران به حمایت های خود از عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.
رسانه روسی افزود: روحانی که برای دوره دوم به مقام رئیس جمهوری انتخاب شده است، تاکید کرد که ملت های سوریه و عراق با تروریسم مبارزه واقعی می کنند و ایران از طریق مشاوران نظامی به این ملت ها کمک می کند.
وی گفت که معتقد است نشست ریاض با شرکت ترامپ و سران شماری از کشورهای عربی و اسلامی هیچ توان سیاسی برای مبارزه با تروریسم ندارد.

*** راسیسکایا گازتا:
پایگاه اینترنتی روزنامه رسمی راسیسکایا گازتا چاپ مسکو نیز در بخش اخبار انلاین خود به نقل از سخنان روحانی نوشت: نشست عربی آمریکایی ریاض خیمه شب بازی بیش نبود.
در این گزارش خاطرنشان شده است: روحانی که به تازگی برای دوره دوم ریاست جمهوری ایران انتخاب شده است، تصریح کرد اجلاس ریاض هیچ اهمیت کاربردی یا سیاسی ندارد.
وی افزود: پرداخت پول های مردم عربستان به این ابرقدرت هیچ کمکی به حل مساله تروریسم نخواهد کرد.
رسانه روسی به نقل از رئیس جمهوری ایران افزود: مردم سوریه و عراق نقش اصلی را در مبارزه با تروریسم بازی می کنند و اینکه هیچ گروه تروریستی در دمشق حضور ندارد، نتیجه اقدامات و خدمات سوری ها است.

*** وستنیک قفقاز:
تارنمای روسی وستنیک قفقاز نیز امروز به نقل از سخنان حسن روحانی نوشت: نشست عربی آمریکایی در ریاض خیمه شب بازی بیش نبود که هیچ تاثیری در مبارزه با تروریسم ندارد.
رسانه روسی افزود: روحانی که در نخستین کنفرانس مطبوعاتی پس از انتخاب دوباره خود به مقام رئیس جمهوری ایران سخن می گفت، اعلام کرد که نشست های مشابه نشست ریاض قبلا هم برگزار شده بود اما هیچ کمکی به حل مساله تروریسم نکرده بود.
چندین پایگاه اینترنتی روسی ازجمله خبرگزاری «آژانس اخبار فدرال» و تارنماهای «تسارگراد» و «اکونومیکا سگودنیا» و «ونشنواکونومیچسکی سویازی» هم سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران را بازتاب دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.