به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ، بنیامین نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با ترامپ گفت: خوشحالم که از شما در پایتخت واحد و ابدی اسرائیل و ملت یهود استقبال می‌کنم.

وی ادامه داد: شما اولین رئیس‌جمهور مستقری هستید که از دیوار غربی (دیوار ندبه) بازدید کرده‌اید و اسرائیل به خاطر این شما را تشویق می‌کند.

نخست وزیر صهیونیست مدعی شد، اعتقاد دارم که با کمک آمریکا می‌توانیم موج حملات و ترور ایران را عقب برانیم. ما می‌توانیم با کمک یکدیگر، جاه‌طلبی ایران برای تبدیل به یک کشور اتمی را عقیم بگذاریم. رهبران عربی که دیروز شما با آنها ملاقات کردید، می‌توانند به تغییر فضای حاکم بر خاومیانه و ایجاد زمینه رسیدن به صلحی واقع‌گرایانه کمک کنند!

ترامپ هم در این نشست خبری ادعا کرد؛ ایران تهدیدی برای منطقه و عاملی برای رنج و عذاب است و رهبران کشورهای عربی برای مبارزه با تروریسم به من قول همکاری دادند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: باید ارزش کارهایی را که پیش از این ناممکن بود و حالا انجام آن میسر شده بدانیم؛ اقداماتی از قبیل شکست دادن شیطان تروریسم و مقابله با تهدید ایران. ایران تهدید است برای منطقه و عاملی است برای رنج و عذاب.

وی مدعی شد: در عربستان سعودی با بسیاری از رهبران کشورهای عرب و اسلامی دیدار کردم؛ آنها با ما نگرانی مشترکی دارند در خصوص داعش و جاه‌طلبی‌های فزایندۀ ایران و افراطی گرایی. رهبران کشورهای عربی و اسلامی به من قول دادند که برای مبارزه با تروریسم و ایدئولوژی نفرت‌انگیز پشت آن، همکاری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.