به گزارش ایرنا و بر اساس اطلاعیه خبری منتشر شده از سوی مرکز رسانه های وزارت کشور ترکیه، در سال ۲۰۱۷ با انجام چهار هزار و ۷۸۶ عملیات توسط نیروهای امنیتی کشور، ۳۱۶ تروریست پ.ک.ک کشته شده و ۱۳۳ نفر نیز تسلیم نیروهای امنیتی شده اند.
بر اساس این گزارش، در عملیات های انجام شده امسال 187 عضو پ.ک.ک نیز بازداشت شده اند و همچنین در این عملیات ها علاوه بر انهدام 657 غار و پناهگاه، 33 تن مواد منفجره، 2 هزار قبضه سلاح سنگین، 352 مین و بمب های انفجاری دست ساز قوی، یکهزار و 610 عدد نارنجک و 400 هزار نوع مهمات کشف و ضبط شده است.
بنا به این گزارش، در جریان این عملیات ها، با انجام ۵۷۹ عملیات علیه منابع تامین مالی تروریست ها در ۶۷ استان ترکیه، ۲ هزار و ۳۱۸ کیلوگرم ماده مخدر شاهدانه، ۳۷۷ کیلوگرم هروئین، سه کیلوگرم کوکائین، سه کیلوگرم متاآمفتامین، ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و بیش از ۹۵ هزار قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.
بر اساس گزارش وزارت کشور ترکیه، 361 حساب کاربری در شبکه های اجتماعی نیز که مورد استفاده گروه های تروریستی داعش و پ.ک.ک و پ.ی.د قرار می گرفت، مسدود شده و 48 نفر از 125 متهم تحت بررسی در این زمینه بازداشت شده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.