به گزارش ایران دراین جنایت که ۲۹ اردیبهشت سال ۸۷ و در جریان نزاع در یکی از محله‌های شهرستان ورامین رخ داد، پسر ۲۵ ساله‌ای به‌نام «فرهاد» کشته شد.

کارآگاهان در جریان تحقیقات دریافتند مقتول ساعتی قبل با پسر جوانی به‌نام «یوسف» -۲۶ ساله- درگیر شده و ضارب پس از قتل گریخته است. یوسف ۹ سال تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه اوایل سال قبل ردپایش در یکی از زندان‌های استان تهران شناسایی شد. او پس از انتقال به اداره آگاهی، تحت بازجویی قرارگرفت و به قتل «فرهاد» اعتراف کرد.
محاکمه این زندانی هفته گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور قاضی اسلامی- مستشار دادگاه- برگزار شد.در آغاز جلسه نماینده دادستان ورامین، متن کیفرخواست را خواند و از قضات برای متهم درخواست مجازات کرد.
سپس مادر مقتول به‌عنوان ولی دم از دادرسان دادگاه برای قاتل فرزندش قصاص خواست. آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و ضمن اعتراف به قتل ناخواسته به سؤالات قضات پاسخ داد.
وی گفت: « بعد از فرار به خاطر بیکاری مجبوربه کار قاچاق مواد مخدرشدم تا اینکه درجریان حمل مواد مخدردستگیر و به زندان محکوم شدم.اما بالاخره هویت اصلی‌ام فاش شد و با اتهام قتل روبه ‌روشدم. اما باور کنید بشدت پشیمانم، چرا که ناخواسته دستم به خون بچه محل‌مان آغشته شد. حالاهم درخواست عفو و بخشش دارم.»
قضات دادگاه نیز پس از شنیدن اظهارات متهم و با توجه به درخواست اولیای دم، او را به قصاص نفس-اعدام-محکوم کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.