به گزارش ایلنا، ساسان انصاری، مهاجم ۱۶ گله‌ی فولاد که به همراه گادوین منشا و مهدی طارمی در کورس آقای گلی لیگ برتر قرار دارد، در بازی دیروز برابر صنعت نفت از زمین بازی اخراج شد تا بازی آخر فولاد در لیگ شانزدهم در برابر پیکان را از دست بدهد و با توجه به دوگلی که طارمی در بازی همزمان به ذوب‌آهن زد از او جا مانده و شانس آقای گلی را از دست بدهد.

این بازیکن بختیاری در دور رفت هم در برابر صنعت نفت دچار بدشانسی شد و پس از باز کردن دروازه‌ی این تیم در هفته‌ی چهاردهم هفته‌ها گل نزد. او در بدبیاری در برابر صنعت نفت دبل کرد و ...

9723ad4d8d74e5a6ea96fbe01f69029e__

ساسان انصاری فصل را تلخ آغاز کرد و تلخ به پایان رساند. در این بین یک‌میان‌پرده‌ی مفرح و خوش سهم انصاری از لیگ شانزدهم بود.

او در ابتدای فصل عضو پرسپولیس بود، ولی در لیست مازاد برانکو قرار گرفت و از هفته‌ی پنجم به فولاد پیوست. با این حال، او در فولاد درخشید و آماری فوق‌العاده از خود بر جای گذارد. او که در تمام دوران بازیگری خود در 84 بازی 11 گل زده بود در فولاد طی 11 بازی 12 گل زد تا فروش او به عنوان یکی از اشتباهات مهلک برانکو قلمداد شود.

JamNewsImage11173861

با این حال، انصاری چشم خورد و هفته‌ها نتوانست گل بزند. پس از تصادف رانندگی در ایام عید حالا او شانس گلزنی را هم از دست داده است تا در مجموع لیگ سختی را پشت سر بگذارد.

درخشش او در ایامی که از آن به عنوان میان‌پرده‌ی مفرح یاد کردیم موجب شد به تیم ملی دعوت شود. انصاری در این فصل ۱۶ گل برای فولاد زده، ۲ پاس گل داده و ۴ پنالتی منجر به گل گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.