به گزارش ایرنا، محمد رضا خاتمی روز شنبه در همایش ستاد جوانان روحانی که در اریکه ایرانیان برگزار شد، افزود: از مدت ها پیش این تصور بود که شور و شوق در انتخابات نیست ولی به همت جوانان و مردم شاهد اوج گیری این شور هستیم.

خاتمی اظهار داشت: به عنوان جریان سیاسی مایل هستیم برابر ما رقیبان توانمند و قدری باشند که هم قدرت انتخاب مردم بالا برود و هم با بیان برنامه هایشان گامی برای آبادانی کشور بردارند.

وی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم کسانی را وارد عرصه کرده اند که مهمترین سابقه آنها شکست در انتخابات یا حتی نداشتن یک روز سیاست ورزی و اداره کشور است.

خاتمی گفت: با اراده قوی سه هفته دیگر روحانی را بار دیگر به ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد ولی از او می خواهیم در برخورد با موانع قاطع باشد.

وی تاکید کرد: از روحانی می خواهیم همه مردم و اقوام جامعه را به یک چشم بنگرد و فرصت ها را برای همه ایرانیان فراهم کند و جایگاه زنان و جوانان را در اداره امور کشور فراتر از شعار فراهم سازد.

وی خطاب به روحانی گفت: همه این تجمع ها برای آن است که ایرانی آباد داشته باشیم و امروز پروژه ما برای چهار سال نیست بلکه تداوم اصلاحات، اعتدال و تدبیر برای هشت سال آینده است.

وی افزود: حجم خرابی ها آن قدر زیاد است که نه دولت هشت ساله بلکه دولت ١٦ ساله برای رفع خرابی ها و بازگشت به سال ٨٤ لازم است.

خاتمی اظهار داشت: البته از انتخابات شوراها هم نباید غافل بود و سخن اول من با کاندیداها در هر مسئولیتی این است که جا را برای نسل جوان باز کنید.

وی اضافه کرد: توصیه دیگر به شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان است که به دنبال نوآوری و چهره های پاکدست باشید تا پس از چهار سال شاهد تاریکخانه ای برای فساد و تباهی نباشید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.