شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز که روز گذشته در جلسه هم اندیشی واگذاری باشگاه تراکتورسازی با حضور مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه حضور داشت، در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: دنبال این هستیم که تراکتورسازی که یک باشگاه مردمی است، طی یک فرایند به تدریج به خودم مردم واگذار شود و مستقل فعالیت کند.

وی افزود: با این حال تا واگذاری باشگاه، نیاز است که سایر نهادها از جمله شهرداری ها کمک های اولیه ای را ترتیب بدهند تا باشگاه کم کم مستقل و تجاری شود.

عضو شورای شهر تبریز در خصوص محورهای جلسه روز گذشته تاکید کرد: این جلسه یک مقدار خصوصی بوده و قرار نیست مباحث آن رسانه ای شود.

دبیری ادامه داد: ایده و تفکر اولیه این است که باشگاه برای واگذاری به الگویی تبدیل شود تا باشگاه های دیگر هم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان خاصی برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی تعیین شده است، گفت: زمان خاص نه. واگذاری تازه استارت خورده است. قرار است کمک هایی برای باشگاه دیده شود تا به تدریج از نظر درآمد مستقل شود.

دبیری در پایان گفت: در حال حاضر شورای شهر مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان کمک به باشگاه تراکتورسازی را تصویب کرده است. قبلا هم کمک هایی صورت گرفته بود. این ۵۰۰ میلیون کمکهای غیرنقدی بود ولی مقرر شد تا عملیاتی شدن به صورت نقدی در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.