به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخاباتی روحانی روز جمعه خطاب به رییس ستاد استان ایلام نوشت: جناب آقای میرزایی به قرار اطلاع، قرائت متن طنز آمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است.
در بخش دیگر این نامه آمده است: از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصول گراست ، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.
در ادامه این نامه می خوانیم: ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وتمامی ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در اینخصوص توجه میدهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می نماید.
شریعتمداری در پایان یادآور شد: در فعالیت های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوء نیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.