به گزارش ایسنا،‌ مسعود سلطانی فر عصر روز ۷ اردیبهشت ۹۶ پس از عیادت از اکبر افتخاری، به دیدار محمد بزم آور پیشکسوت کشتی رفت. وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: سلامتی همه پیشکسوتان و اینکه بالای سر خانواده و ورزش این کشور باشند برای ما بسیار مهم است.
سلطانی‎فر ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بیش از پیش به پیشکسوتان ورزش کشور رسیدگی کنیم، پیشکسوتان قهرمانانی هستند که سالها عمر خود را در راه ورزش صرف کرده‌اند و باعث خوشحالی و افتخار مردم شده اند. باید کاری کنیم که پیشکسوتان در دوران کهولت سن دچار مشکلات و گرفتاری نشوند. خداراشکر می‌کنم که شما تن سلامت دارید و بالای سر خانواده خود هستید.
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن یادآوری خاطرات گذشته و روزهای اوج این پیشکسوت به کار خوب فدراسیون کشتی در احترام گذاشتن به پیشکسوتان و استفاده از آنها در برنامه های مختلف اشاره کرد و در پایان گفت: برای کمک به پیشکسوتان و حل مشکلات زندگی آنها تمام تلاش خود را انجام می دهیم.
محمد بزم آور پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال برنز جهان است.
در پایان این دیدار وزیر ورزش و جوانان لوح یادبود و هدیه‌ای به پاس زحمات و تلاش های محمد بزم آور در عرصه ورزش کشور به وی اهدا کرد.

سلطانی فر در منزل محمد بزم آرا

هم‌چنین سلطانی فر با حضور در منزل اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال کشور از وی عیادت کرد.

در این دیدار با یادآوری روزهای اوج افتخاری وضعیت معیشت و زندگی این پیشکسوت فوتبال را از همسر وی جویا شد و قول مساعد داد که با کمک صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور روند درمانی و مشکلات این پیشکسوت پی‌گیری شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه خود می‌دانیم با پیشکسوتان ورزش که روزی باعث افتخار و شادی مردم می شدند دیدار کنیم و از حال و روز آنها باخبر شویم و تا آنجا که امکان دارد به حل مشکلات آنها کمک کنیم.
سلطانی فر در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت فوتبال لوح یادبود و هدیه ای به پاس سالها تلاش در عرصه ورزش کشور به اکبر افتخاری تقدیم کرد.

اکبر افتخاری بازیکن سال های دور تیم ملی ایران و باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران بوده که مدتی است به علت بیماری های پارکینسون و آلزایمر و سکته در بستر بیماری به سر می برد.

در این دیدار برانوش نیک‌بین مدیرکل حوزه وزارتی و مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور جعفر کاشانی پیشکسوت پرسپولیس و علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

عیادت وزیر ورزش

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.