پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امشب با افزایش سرعت وزش جریانات شمال غربی، خلیج فارس به تدریج از قسمت‌های شمالی مواج خواهد شد.

وی اضافه کرد: این شرایط طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه همچنان ادامه خواهد داشت و همچنین طی این مدت تشکیل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان کمی تا نیمه ابری از اواخر وقت همراه با وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت باد متغیر غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، و از اواخر وقت امروز شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است.

مساعدی ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج در در سطح استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰سانتی متر و از امشب ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت یک و ۵۳ دقیقه بامداد، مد اول ساعت هشت و ۲۱ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۳۳ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.