به گزارش ایسنا، شبکه المیادین گزارش داد که بالگردهای ارتش لبنان با موشک پایگاه‌های داعش را در مناطق کوهستانی راس بعلبک مورد هدف قرار دادند که این حمله به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ تن از سرکرده‌ها و اعضای داعش انجامید.

ارتش لبنان پس از این حمله نیز زمانی که نیروهای داعش خواستند مجروحان خود را منتقل کنند حمله دیگری ترتیب داد. این حملات ارتش پس از آن صورت گرفت که یک هواپیمای شناسایی نشست سرکرده‌های داعش را در این پایگاه رصد کرد.

خبرنگاری المیادین گزارش داد که ارتش یک مقر بزرگ داعش را در میان مناطق کوهستانی القاع و مناطق کوهستانی راس بعلبک منهدم کرد. پیشتر نیروهای مقاومت نیز یک مرکز میدانی سرکرده‌های داعش را در الخابیه در مناطق کوهستانی راس بعلبک با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

این حمله نیز به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای داعش انجامید. نیروهای حزب الله همچنین پایگاه‌های داعش را در کوه‌های الزویتینی و الموصل با توپخانه هدف قرار دادند.

در همین حال خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که عملیات گسترده ارتش لبنان علیه افراد مسلح داعش در مناطق کوهستانی القاع و راس بعلبک به کشته و زخمی شدن بیش از ۶۰ تن از سرکرده‌ها و اعضای داعش انجامید.

خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که ارتش با توپخانه و موشک انداز پایگاه‌های افراد مسلح را پس از زیر نظر گرفتن تحرکات مشکوک آنها هدف قرار داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.