مهدی اخوان در گفت‌وگو ایلنا در خصوص شرایط سپاهان و تمرینات این تیم اظهار داشت: ۲ روز به بازیکنان استراحت داده بودیم و از دیروز تمرینات خودمان را آغاز کردیم و کار با وزنه و تمرینات هوازی هم بخشی از آن بوده است تا با آمادگی کامل بازیکنان را به مصاف دیدار حساس مقابل تراکتورسازی بفرستیم.

وی افزود: بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم و خوشحالیم شرایطی ایجاد شده که هر دو تیم به ۳ امتیازی بازی نیاز دارند و همین باعث می‌شود بازی زیبایی شاهد باشیم و به امید خدا برای سه امتیاز می‌رویم.

سرپرست سپاهان در رابطه با اتهامی که در برنامه تلویزیونی به شجاع خلیل‌زاده زده شد، عنوان کرد: واقعاً جای تاسف دارد که در یک برنامه تلویزیونی یک شخص غیر متخصص و نا مطلع چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند. ما اینجا با بازیکنان زندگی می‌کنیم و واقعاً می‌گویم چنین چیزی با عقل جور در نمی‌آید. فکر می‌کنم این مسائل برنامه‌ریزی شده است تا تمرکز شجاع را پیش از بازی با تراکتورسازی برهم بزنند.

اخوان در ادامه گفت: شنیده‌ام خلیل‌زاده بابت این موضوع قصد شکایت و پیگیری قضایی دارد ولی سعی می‌کنیم او را از این کار منصرف کنیم تا تمرکزش روی بازی باشد.

وی در ارتباط با وضعیت سرور جپاروف و اینکه گفته می‌شود در پایان فصل باید به استقلال برود عنوان کرد: جپاروف فعلاً بازیکن سپاهان است و وقتی لیگ تمام شد در موردش تصمیم‌‌گیری می‌شود. ظاهراً باشگاه با استقلال توافق کرده بود که جپاروف یک نیم فصل برای ما بازی کند و بعد به این تیم برود ولی در نهایت این خود بازیکن است که باید تصمیم‌ بگیرد در سپاهان بماند یا از جمع ما جدا شود.

سرپرست سپاهان در پایان با اشاره به خداحافظی هادی عقیلی از فوتبال گفت: من عقیده شخصی خودم را می‌گویم که باید از هادی عقیلی بابت زحماتش برای سپاهان و فوتبال اصفهان تقدیر شود. او باید در مراسمی که در شأنش باشد و در لباس سپاهان از فوتبال خداحافظی کند و این شرایط در شأن او نیست. این را به عنوان یک هوادار سپاهان گفتم نه به عنوان شخصی که در مجموعه است. در هر صورت مشکلات هادی مربوط به فصل گذشته است و کاری از من ساخته نیست.

اخوان در پایان عنوان کرد: رقابت سختی با ذوب‌آهن برای عنوان چهارمی داریم تا اگر بشود در فصل بعد هم فوتبال اصفهان یک نماینده در آسیا داشته باشد و امیدوارم این تیم سپاهان باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.