به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی والیبال و هم‌چنین جشن قهرمانی تیم‌های لیگ برتری مردان و زنان از ساعت ۲۰ شنبه در هتل المپیک آغاز شد.

محمدرضا داورزنی در این مراسم گفت: والیبال سبب شد هم وطنان چه داخل و چه خارج از ایران به ایرانی بودن خود ببالند و این خیلی ارزش دارد. آرزو می کنم رده های پایه و امیدمان هم با تلاش و همت بیشتر خودشان را برای آینده بهتر آماده کنند. به همه خسته نباشید می گویم به تمامی افرادی که برای والیبال ایران زحمت کشیدند چون اگر تلاش آن ها نباشد ما یک شکاف بزرگ داریم.

او ادامه داد: طبیعی است که انتظار مردم از والیبال کشور این است که در هر عرصه ای حضور دارد موفقیت کسب کند. تلاش ما این است موفقیت مان را در هرصه جهانی و آسیایی ماندگار کنیم. برای ۲۰۲۰ در نظر داریم جزو چهار تیم برتر دنیا باشیم. کار سختی است و نیاز به همیت و تلاش بیشتر دارد تا بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ موفق تر از ریو باشد.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: پشتوانه سازی در تیم های پایه یکی از کارهایی است که برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم.راه سختی است و نیاز به مساعدت و هم فکری دارد. چه افرادی که منتقد هستند و در کل افرادی که به هرترتیبی یه والیبال کمک می کنند تا زنجیره والیبال را از روستا ها و شهر استمرار ببخشیم.
او ادامه داد: نگرانی هایی که بعضب دوستان دارند که شاید این نسل تمام شده و جایگزین نداریم باید کمک کنیم که خون جدیدی تزریق کنیم تا با اقتدار کار خود را پیش ببرد.
معاون امور قهرمانی وزارت ورزش گفت:وزارت ورزش تلاش می کند تمام تلاشش را انجام می دهد که کمک لازم را انجام بدهد همتن طور که برای همه رشته ها انجام می دهد. ماندن در جایگاه المپیکی بودن والیبال کار سختی است.
او در پایان صحبت های خود درباره بانوان والیبالیست هم اظهار کرد: برنامه ای که برای آقایان انجام دادیم تلاش می کنیم و قول می دهیم به زودی بانوان هم شرایط خوبی در آسیا داشته باشند. باید نواقص را با کمک هم برطرف کنیم و امیدوارم شرایط اقتصادی به گونه ای شود که هم در مردان و هم در بخش زنان باشگاه ها به تعهدات خود عمل کنند تا نوسانات را از بین ببریم.

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی نیز با حضور سعید معروف کاپیتان و هم چنین ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی انجام شد.

ادامه دارد

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی والیبال/عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.